| Sendt: 24 September 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et hauppage MCE 500 kort. Jeg skal bruge et 3rd party program til at køre parralelt med windows media center som kan slå buffering/timeshifting funktionen fra i TV delen. Nogen der kender sådan et?
|