| Sendt: 25 September 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde igennem længere til problemer med Standby. Jeg kunne ikke få min MCE til at gå i standby efter optagelse. Jeg havde søgt i diverse forum, men har ikke kunne finde nogen løsning.
Men så i går fandt jeg et lille program, der løste det. Det er skrevet af en fyr, der igennem længere tid i diverse forum, har set indlæg hvor andre brokkede sig over Standby og USB problemer. Så han satte sig ned og skrev et lille program.
Så hvis du hører til dem, der har problemer med standby og/eller usb - så kig på dette lille program:
MCE Standby Tool. Det er kigget værd.
|