Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 06 December 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
Hej,
Jeg ønsker at have to tunere i mit mediecenter, for at kunne optage og se/pause samtidigt. Jeg regner med at jeg skal trække signalet ned via. en DVB-T antenne.
Jeg er dog lidt i tvivl om hvilken tuner der understøtter dual DVB-T. Nogen der kender en?
Der er ikke behov for en ekstra decoder, hvis tv-kortet understøtter DVB-T, vel?
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 06 December 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
Hejsa
Hvad f....skal du bruge dvb-t + dualtuner til?.....bor du på landet? Du vil kun få fire kanaler som du så kan bruge dine to tunere til.....Indtil du kan tage et HD signal ned bør du glemme alt om digitalt tv......Pengene ud af vinduet indtil videre...
Du skal have DVB-c hvis du har kabeltv og alligevel vil have digitalt tv........Men den løsning koste 3.5 kilo i en dual tuner løsning, og er næppe besværret værd....
Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2
Sendt: 06 December 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
Jeg bor ikke helt på landet, men min plan er da at tage de kanaler jeg kan ned digitalt(DR1, DR2 og TV2, ikke sandt?). Så du svarede ikke på mit spørgsmål, men konkluderede at det havde jeg ikke brug for...
Koster det så meget mere? Min intention er naturligvis at jeg ikke vil betale TDC 150 om måneden for de tre kanaler jeg vil se..
Bruger siden: 14 April 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 957
Sendt: 06 December 2006 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
rune76 skrev:
Jeg bor ikke helt på landet, men min plan er da at tage de kanaler jeg kan ned digitalt(DR1, DR2 og TV2, ikke sandt?). Så du svarede ikke på mit spørgsmål, men konkluderede at det havde jeg ikke brug for...
Nå det mener du ikke? Siger da at din plan ikke er pengene eller besværret værd.....Men hvis du vil vide hvilke der understøtter dvb-t.....kunne du jo bruge søgefunktionen på fx edbpriser.dk ......
Det er i øvrigt et helvede med Guide og to sources i MCE.....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum