| Sendt: 24 December 2006 kl. 09:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Ok anmeldelse, jeg synes dog som det næsten altid er tilfældet i lydkort reviews, at man kommer for hurtigt over driveren. Især med Meridian og andre kort fra auzentech er dette et problem da driverne er Auzens akilleshæl.....De stinker for hårdt og udvikling samt forbedringer skal man ikke forvente. De har pt ikke lavet nogen af deres drivere selv og leverer alle deres kort med Beta drivere. Jeg vil æde min gamle hat på at jeg så let som ingen ting kan få de drivere til at crashe maskinen, hvilket vel også er svaret på hvorfor de hverken har XP eller vista Logo. Ingen tvivl om at hardwaren er fin though..... Prøv at indstille feks powerdvd til spdif og auzendriverne til 5.1 encoding......BSOD...... Alle Auzens drivere har desuden problemer med overgangen i mellem bas og mellemtone, der gør at man skal tweake MEGET dels i Equalizeren og dels i de applikationer man nu engang bruger. Derudover er deres implementering af dynamic range compression pivringe..... glædelige julehilsner fra Hemsedal Anders
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|