Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2025 | 23:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
HTPC
 HIFI4ALL Forum : HTPC
Emne Emne: Hauppauge PVR500 driver problem! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dines
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2007
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 Januar 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Hej!

Købte for lang tid siden dele til et mediecenter osv osv og satte det hele sammen men nåede aldrig at gøre det færdigt pga. nyt arbejde som lige krævede nogle timer ekstra af dagen..

Nå, men nu har jeg så fundet lidt overskud til at hive det frem igen! og efter at have installeret Windows XP Pro på den (vil køre med MediaPortal)..

Har nu prøvet at få installeret driveren til mit Hauppauge PVR500 :\! uden held! den siger den ikke kan finde noget kompatibelt hardware... Nogen forslag?

Bruger en PCI raiser i et Hiper media chassis...

mice
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2005
Lokalitet: København
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 18:33 | IP-adresse registreret  

Kender ikke så meget til MediaPortal, men på MCE virker Hauppauge driveren. Har du hentet den nyeste driver? Husk, hvis du installerer PVR150 driveren skal du gøre det to gange for få begge tunere installeret.

Jeg kunne godt have en mistanke til din PCI raiser, har du mulighed for at forsøge at installere kortet i en anden computer. Jeg er selv på mit 3. PVR500 kort da de to første var i stykker eller gik i stykker efter ganske kort tids brug, så det er også muligt du har defekt hardware.

/Mice

Til top Vis mice's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mice

Dines
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

Ja, har også lidt en mistanke om pci raiseren... hmm.. og lige umiddelbart kan jeg ikke teste det i andre computere, min alm. computer er desværre en bærbar..

Men under opstart finder XP Pro også kortet.. to gange.. pga. de 2 tunere.. Men den vil ikke godtage driveren.. hmm, hvor finder jeg pvr150 driveren?

Dines
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 Januar 2007 kl. 18:49 | IP-adresse registreret  

Hmm, okay.. fandt pvr150 driveren.. og prøvede at opdatere de to "multimedia video controller" jeg har liggende.. men den vil ikke æde driveren... forstår det simpelt hen ikke, computeren finder kortet men vil ikke spise det.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes