| Sendt: 13 Januar 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pixel Magic systemet skulle have samme billedkavlitet som Snazio 1350, hvilket vil sige en rigtig god billedkvalitet. Selvfølgeligt kræver det at det man afspiller er af ordentlig kvalitet. MB1-200 skulle dog vist have en smule bedre farver end Snazio'en. MB200 har også forbedret lydkredsløb. Det jeg syntes, som er den største fordel, er at den har HDMI udgang mod Snazio'ens DVI, som på mange TV med HDMI indgang, giver et horisontalt forskudt billed. Desværre forlyder det, at der er mange bugs og at de nye firmwares kun har medført flere end de har løst. Det største problem set med mine øjne er, at den skulle have massive problemer med at afspille .TS transport stream filer. Hvilket gør den ubrugelige for mig.
EVA8000 er stadigvæk kun i støbeskeen, så det er svært at sige noget om den endnu. Den bliver muligvis den første af typen der kommer med H.264 afspilning. Dog kommer det meget anpå hvilken processore den kommer med. Prisen antyder, at den kommer med den lille version, som kun har begrænset understøttelse af H.264.
|