| Forfatter |
|
sjellest Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 204
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Ikke fordi jeg normalt er særlig vild med troldspejlet men i dag kl 17 kommer der på dr 1 troldspejlet om PS3 hvor man sandsynligvis kommer til at se noget af spillende i levende live....
I hvertfald DR 1 kl 17 __________________
Sundhed: koffein, nikotin, alkohol
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjellest skrev:
Hej
Ikke fordi jeg normalt er særlig vild med troldspejlet men i dag kl 17 kommer der på dr 1 troldspejlet om PS3 hvor man sandsynligvis kommer til at se noget af spillende i levende live....
I hvertfald DR 1 kl 17 |
|
|
Synes jeg så et eller andet i fredags om det, også i "troldspejlet". Om ikke andet blev den processormessigt fremlagt som en "vild satan". Så det bliver spændende at gense det.
|
| Til top |
|
| |
sjellest Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede det kom for første gang i dag  ... Men Jakob stegelmand plejer at sige nogen ret fornuftige ting om konsoller :D __________________
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvad er PS3. så lige?
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger

Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Og hvad er PS3. så lige? |
|
|
Det er Sony's Playstation 3 :) __________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
sjellest skrev:
Jeg troede det kom for første gang i dag ... Men Jakob stegelmand plejer at sige nogen ret fornuftige ting om konsoller :D |
|
|
Det må have været et andet program jeg så om den i fredags, husker det ikke, men det som lige har været vist var ikke noget at råbe hurra for synes jeg.
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
|
|
AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggggggggggg, come on mand  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet Motorstorm i Merlin, og det lever i hvert fald ikke op til mine forventninger - ja ja, det er da meget pænt, men ikke særligt meget mere end på f.eks. 360, og bilen kører stadig gennem alle de buske der ligger på vejen og sådan...
Det har selvfølgelig noget at gøre med at de ikke har fundet ud af at udnytte PS3's potentiale, men jeg synes godt nok det var en skuffelse. __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Modifix skrev:
|
|
AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggggggggggggg, come on mand 
|
|
|
Ja den var slem. 
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uuuuu, jeg kunne godt tænke mig at spille Grand Turismo på den nye PS bandit 
GRAND TURISMO OG TEKKEN. De to spil kunne jeg nøjes med Jeg venter lige et par år med PS3. Så kan jeg få den til en god pris 
FEDT AT DEN IKKE SKULLE LARME, SOM DET XBOX CRAP  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tekken er for wussies!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 18:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Tekken er for wussies!  |
|
|
Så hold da kaje din dumme mand  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
sjellest Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Jeg har prøvet Motorstorm i Merlin, og det lever i hvert fald ikke op til mine forventninger - ja ja, det er da meget pænt, men ikke særligt meget mere end på f.eks. 360, og bilen kører stadig gennem alle de buske der ligger på vejen og sådan...
Det har selvfølgelig noget at gøre med at de ikke har fundet ud af at udnytte PS3's potentiale, men jeg synes godt nok det var en skuffelse. |
|
|
Da ps2'en kom var der heller ikke sindsyg stor forskel på ps 1 og ps 2 spil. Man skal lige give spil udviklerne tid til at udnytte ps3'ens muligheder...
Og så glæder jeg mig til GTA IV__________________
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som også kommer til 360'eren.
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 03:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Modifix må have levet i et hul de seneste fire år. |
|
|
I et delvis selvskabt oekonomisk sort hul, med ingredienser som forfaldne 4-etages industriejendomme, juletræer, støvede kældre og tankeombrydende oplevelser med mennesker fra den yderst alternativt tænkende skuffe
Disse helt specielle oplevelser har bragt mig til den forståelse, at jeg ikke bør spilde mit liv på noget der i den grad napper min sparsomme fritid og forgylder et antal, i forvejen stinkende rige, spillekonsol-udbydere og deres software-pushere
Mvh. Jens/Modifix - Børn lugter - stik dem en spillekonsol og de vil både larme og lugte..
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 03:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Modifix skrev:
Sveske skrev:
| Modifix må have levet i et hul de seneste fire år. |
|
|
I et delvis selvskabt oekonomisk sort hul, med ingredienser som forfaldne 4-etages industriejendomme, juletræer, støvede kældre og tankeombrydende oplevelser med mennesker fra den yderst alternativt tænkende skuffe
Disse helt specielle oplevelser har bragt mig til den forståelse, at jeg ikke bør spilde mit liv på noget der i den grad napper min sparsomme fritid og forgylder et antal, i forvejen stinkende rige, spillekonsol-udbydere og deres software-pushere
Mvh. Jens/Modifix - Børn lugter - stik dem en spillekonsol og de vil både larme og lugte..
|
|
|
Hvad er så det smarteste - sidde og spilde tid på at brokke sig over dem der bruger en spillekonsol, eller spilde tid på rent faktisk at bruge en spillekonsol???
Det er de prioriteringer som folk hver især laver - hvorvidt det forgylder nogen eller ej? Det kan være skide ligegyldigt så længe at man selv får glæde ud af at benytte tingene. Det er jo nøjagtigt det samme med hifi´en - der sidder nogle og skummer fløden, og hvorfor?? For at de interesserede har noget at hygge sig med og glæde sig over (og det tager så vores sparsomme tid istedet)!!
Og husk - du har selv været barn en gang(og det er ikke nødvendigvis forbeholdt dem at lugte - jeg har mødt voksne der lugter meget værre, blandt andet indebrændte hifi-geeks som kun sidder og lytter til kling-klang i et mørkt aflukke et eller andet sted i Danmark (dette er IKKE møntet på nogen speciel udvalgt))!!! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er glad for den nye PS3 er så dyr. For hvis den kostede 1500,- i dag, så sad jeg og spildte min tid foran sådan en lige nu  Det er bare en tidsrøver. Men når man har kone og barn (børn), så har man ikke tid alligevel    __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 08:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er yderst tilfreds med min! har Ridge Racer 7, Gran Tourismo HD og Tekken 5.. FEDT 
Sad og spillede på en (kammerats) 50PF7531D og så bag efter Talladega Nights (eller hva' den nu hedder) -selvom vi sad med alt for kort afstand til skærmen var det bare super kvalitet alligevel! Glæder mig til at få fingere i en af panasonics nye plasma tv
Der jo indbygget harddisk, og via en online shop der ligger i ps3'ens menu købte jeg Tekken 5 (full game) for kun 74,95 kr. og hentede Gran Tourismo HD demo gratis (meget stor demo) så downloader den bare i mens man f.eks. spiller et andet spil/ser film på hd'en, eller skive
|
| Til top |
|
| |
PHN2 Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1374
|
| Sendt: 27 Marts 2007 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Er der nogen der ved hvilket interface harddisken har, og om muligt man kan skifte den?
mvh. Per.
|
| Til top |
|
| |