Sendt: 22 Juli 2007 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et problem med at når jeg ser live tv på min Xbox360 Extender, så hakker det og der kommer en masse decoder fejl i billedet (virkelig mange, man kan ikke se TV på denne måde). Men det er kun hvis jeg ikke ser direkte live, altså hvis jeg ser nogle sek eller mere forsinket fordi jeg har haft pauset at problemet opstår, når problemet er der så kan man pause og starte igen, så er den ok i måske 10 sek så starter den igen. Men somsagt, hvis jeg spoler helt frem igen så det er Direkte TV så er der ikke nogle problemer. Så kan jeg se TV på ext. i flere timer uden at problemet opstår.
Det er samme problem hvis man vil se optaget TV. Ingen problemer med andre film. Har prøvet nogle DVD'er igennem trandcode360 og her er der ingen problemer.
Der er ikke nogle problemer inde på Mediacenter maskinen.
Spec: Vista Ultimate og FloppyDTV-S med Canal Digital. Asus P5B Motherboard Core 2 Duo 2.40ghz CPU 2 Gb Dualchannel DDR Ram FloppyDTV kører via den indbygget VIA firewireport Maya 5.1 MKII lydkort hvor jeg bruger spdif. FFDshow er eneste codec Netværk er kablet 100Mbit.
Venlig Hilsen Lars Kuhlmann
|