| Sendt: 19 September 2007 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal til at lave en PC der bl.a. skal fungere som afspiller af HD-DVD og Blu-Ray materiale.
Jeg har besluttet mig for at investere i et geforce 8800GTX grafikkort der er HDCP. Samtidig investerer jeg i en Samsung 30" monitor (305T) der ikke er HDCP. Dette indebærer som jeg forstår det, at jeg ikke kan se HD-DVD eller Blu-Ray på denne skærm direkte fra afspiller, men at jeg godt kan se almindelige DVD-film.
Jeg har desuden en projektor Sony HS-60 der er HDCP og som jeg forventer også at outputte til. Der skulle vel ikke være problemer med at sende til projektoren når jeg ikke kan sende til min monitor. Er det korrekt forstået?
Jeg har læst om programmet AnyDvD HD fra slysoft der skulle fjerne denne beskyttelse, så det er underordnet om grafikkort eller monitor er HDCP.. Er der nogle der kender til dette program og om det fungere som beskrevet.
Kommentarer er velkomne, da jeg ikke ønsker at købe katten i sækken, og lave et setup der ikke vil fungere. Det er meningen at jeg skal kunne se en HD-DVD skive på både min monitor og på min projektor (ikke nødvendigvis samtidig).
Kan jeg bruge dette kort til det? http://www.inno3d.com/products/graphic_card/gf8/8800gtx.htm
|