Sendt: 19 November 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har Ikke er faring med 965, men købte for 2-3 år siden et 915 bundkort fra AOpen. Jeg tror jeg kom hele service-møllen igennem før jeg fik det til at virke.
Mine anbefalinger er:
1) Check at de har friske og hyppige opdateringer af samtlige drivers.
2) Hvilken processor køling følger med
3) Vil forhandleren give dig byt-til-nyt, hvis kortet ikke virker ved levering (eller inden for et par uger). Hvis han ikke vil det kan du regne med at det trager omkring 3 måneder før AOpen i Holland sender et nyt, hvis det går i stykker..
4) Aopens egen software og utilities er nærmest ubrugelige
5) Søg på Aopens brugerforum for at se hvilke fejl folk har beklaget sig over med det kort du har i kikkerten
Når alt det så er sagt, så e min konklussion at AOpen for 2,5 år siden ikke levereede kvalitet (hverken produkt eller service), men at kortet nu i dag er ganske godt og ret stabilt, og de havde nogle teknologier som ikke var tilgængelige hos andre. Og husk så at det altså ve for 2-3 år siden, meget kan være sket siden da.
-Michael
|