| Sendt: 19 Marts 2008 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også sådan en Philips remote og jeg har også mine problemer med den. Jeg har nemlig også et Microsoft trådløst tastatur og mus, hvor der er en bluetooth sender også, men det er som om at begge dele, altså Microsoft del og Philips remote, ikke vil fungere samtidig.
Hvis jeg installerer det hele uden at genstarte eller slukke media center så fungerer det, men efter et par gange i standby så får jeg fejlmeddelsen:
We cannot restore your Bluetooth connection because of a change on your system. Either the Microsoft Bluetooth stack has been redirected to another Bluetooth transceiver, or it has been disabled, or you have uninstalled the Bluetooth components of your operating system.
Derefter fungerer min fjernbetjening kun og faktisk bedre end før, men nu virker min mus og mit tastatur så overhovedet ikke!! Vil prøve at installere den nye servicepakke og så også det beta program til Media Control som weblance i ovenstående tråd linkede til... __________________ Med venlig hilsen
Michael Larsen
Min hjemmebio: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18095&KW=ml arsen
|