Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 04 Februar 2004 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
Det nærmeste man umiddelbart kommer er ffdshow som er en form for efter-billedredigering af hver frame fra DVD'en. Det er f.eks muligt at fitte (passe) DVD'ens opløsning til den opløsning man ønsker, ved hjælp af forskellige avancerede resize algoritmer.
Jeg ville gerne have postet to screenshots fra min computer som illustrere forskellen, men da jeg har formatteret har jeg dem ikke lige ved hånden.
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 05 Februar 2004 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
Det er muligt at importere en bestemt indstilling fra ffshow til ffdshow på en anden computer.
Sagen er jo at det er meget subjektivt hvad der er det bedste. Hvis du kan sætte nogle tillægsord på hvad du kan lide ved et billede, kan jeg prøve at strikke en ffdshow løsning sammen som du kan lege videre med. Hvor meget maskinkraft har du at lege med?
Bruger siden: 16 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 197
Sendt: 17 Februar 2004 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
Det er sådan et typisk superhurtigt opfundet buzzword fra Philips så sælgerne nede i Fona kan fortælle helt uvidende kunder hvor fantastiske deres produkter er med ord som kunderne ikke en gang forstår og derfor ikke kan stille spørgsmålstegn ved.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum