| Sendt: 07 Februar 2004 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg har det problem med at når jeg ser film på min dvd får jeg meget tydelige og kantede "ting" og tydelige streger ned gennem billedet, når der er meget varme farver, specielt i red light district farven.
Jeg har en tendens til at tro det er min dvd, men ved det ikk' helt, jeg får ihvertifald intet når jeg bruger computeren, men kun med almindelig skærm, har ikke prøvet tv-outen, så var det jeg tænkte at hvis det var DVD'en der var skyld i det, ville en HTPC kunne hjælpe med det?
Hvordan ville den skulle tilsluttes fjernsynet? Kan høre på mængden herinde at det absolut ikke skal forgå via. tv-out, men nu da jeg hverken har plasma fjernsyn eller projektor, vil der så være andre veje?
Og til et andet problem og egentlig også grunden til jeg ikke har fået leget videre med HTPCen, er at jeg ikke kan få mit Audigy til at sende DD/DTS til min forstærker, selvom jeg sætter den til spdif, 5.1, whatever, sender den ikke signalet videre til min forstærker, nogen specielle options man skal lave siden det ikk' virker med mig? (Bruger coax)
Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak' ;)
|