Hejsa folkens!
Så blev det endelig tid til en opgradering. Har taget en del billeder, men først lidt info:
Cd-afspiller: Stadigvæk
Technics SL-PG3, fin nok til de 400kr jeg købte den for, men så heller ikke mere
Denne er til salg og håber der snart bliver råd til en ny NAD afspiller.
Højttalere: Stadigvæk Cerwin vega CLCS12 - Har dog lige solgt dem, og køber måske Sheik3n's (herinde fra) DC15 - Vi bor i samme by, så det sku være til at finde ud af
- Mine CLCS12 er dog kommet til at spille MEGET bedre med min nye NAD 216 THX og de nye signal kabler.
Effektforstærker: NAD 216 THX - DAMN! den er jeg glad for
- den giver mine højttalere helt nyt liv og kræfter. Mmmm den er dæglig!
Intg. forstærker / forforstærker: Harman Kardon HK650 - Bruger denne som forforstærker og det gør den glimrende, men jeg kan simpelthen ikke leve uden den manglende fjernbetjening, så køber en NAD forforstærker istedet (106 - nogen der har erfaringer med denne ?)
Signal: A&C Highend signalkabler. De er bare rigtig gode! Og de har i højgrad givet mere dynamik. Specilt en del bedre og mere præcis bass. Så dem jeg rigtigt glade for
Højttalerkabel: Dali Red Wave - Er ganske tilfreds med, kan ikke rigtigt sige hvor vidt det godt eller skidt, da det er mit første højttaler kabel
Kommende opgraderinger: Et sæt Cerwin Vega! DC15 - det blir bare mega nice hvis den handel går i hus!
En til NAD 216 THX ville hellere ikke skade - kunne være mega fedt, om ik andet så for blærerøvseffekten.
Leder stadigvæk efter en ny cdafspiller, men det kommet jo nok på et tidspunkt. Det bliver også en NAD for at holde det i samme desgin. Som sagt har jeg (næsten) en handel med en NAD 106 forforstærker og den glæedr jeg mig rigtigt meget til at få. Vil også gerne have en universal fjernbetjening, men nu må vi se hvad pengene rækker til
Da jeg har 1go.dk som host kan jeg desværre ikke poste dem her - pga deres elendige link funktion, men jeg fikser lige en hurtig side hvor I kan se dem alligevel.
Link til side: www.snowmann.1go.dk 
Et par gamle billeder af højttalerne:

Mmmm de er lækre hva
- så bare vent til DC15'erne kommer
Det var det gutter,
hygge!