Helt ærligt!
Hvor svært skal det være at have hvad man selv tror er fornuftigt grej, der burde have en funktionsduelighed, der rangerer i al fald en smule bedre end et minianlæg fra Kvickly´s øverste hylde????
Det skratter forfærdeligt i mine Ht´ere. I begge 2 , så det er næppe deres skyld, for det er lyden først for nyligt begyndt på.
Der har været en smule knas med min CD-afspiller fra starten: Nogle gange spiller den kun enormt højfrekvente "lyde" og jeg skal slukke for den og tænde igen før den makker ret. Til gengæld kan jeg skifte til min 500,- DVD-maksine - og så skratter det såmænd også, så fejlen må ligge et andet sted end i min CD.
Måske forforstærkeren?? Måske effektblokkene?? Måske det faktum at mine HT-kabler er uterminerede Taralabs Prism bi-wire, der ikke helt får "fat"??
Eller skal jeg til at gro nogle grå hår??
Uanset hvad, er det enormt skuffende ikke at kunne sætte sågar en så gennemført velproduceret plade på som Pink Floyd´s "The Final Cut" uden Waters´ stemme lyder forkert, forvrænget og usammenhængende i forhold til tidligere, UDEN at jeg på noge måde har ændret på setup´, har skruet op eller andet
Det lyder bare af l..t, selv ved lavt volumenniveau: Der er støj så det står!
Jeg forstår det ikke og er ENORMT irriteret, for når man smider 50k efter et lydmaskineri, så skal det f... fungere uden disse problemer.
MVH Jesper - en mand i vildrede og frustration.
VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse