Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 02 November 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plov på side 18
Nyt nyt på side 15
Så er der 2 billeder mere på side 11
Krell effekt, billeder på side 10
Så er der billeder af Krell forstærker og cd spiller side 8
Der er billeder af GamuT L3 nederst på side 1
Så er der billeder af B330 på side6, og der er nye billeder af B250 på side 7.

Samlet guf, uha hvor det spiller.

Masser af power.

CD og Tuner.

Slangerne.

Effekten bliver meget varm, burde nok stå for sig selv.
Næste køb bliver nok et par VA i pianofinish. Men jeg er nu lidt glad for
B&W' erne.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
Sendt: 02 November 2005 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha Uha! Sikke noget dejligt udstyr 
Du må da svæve i en ren tilstand af HiFi lykke....
Det ser så lækkert ud det Densen.
Hvilke VA går du efter?
__________________ Derfor Økologi
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 02 November 2005 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro skrev:
Uha Uha! Sikke noget dejligt udstyr Du må da svæve i en ren tilstand af HiFi lykke.... Det ser så lækkert ud det Densen. Hvilke VA går du efter?
|
|
|
Tak for de pæne ord. Jeg håber et par beethoven Baby Grand er nok til min stue (70 m2), der er nok ikke stemning i huset for alt for store højtalere. Så måske en sub senere. Jeg har aldrig følt behov en sub til 803'erne. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 02 November 2005 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækkert lækkert,den B330 er da for blæret!. flot setup .
Hørte du Emilie sbaby ved KT messen på Nordost standen?,en lille standerhøjtaler,godt med punch i,fruen i huset vil sikkert også synes at den er tilpas lille .
mvh FB __________________
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 02 November 2005 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
Hørte du Emilie sbaby ved KT messen på Nordost standen?,en lille standerhøjtaler,godt med punch i,fruen i huset vil sikkert også synes at den er tilpas lille .
mvh FB
|
|
|
En standerhøjttaler vil garanteret gøre lykke hos fruen, tak for tippet. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
THX1138 Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 51
|
Sendt: 02 November 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow.. super lækkert gear...
Fortæl hvordan det spiller??
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 03 November 2005 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
THX1138 skrev:
Wow.. super lækkert gear...
Fortæl hvordan det spiller??
|
|
|
Den mest åbne lyd jeg har hørt, David Sanborn's in my dream, lyder så nakkehårene rejser sig, og jeg får gåsehud på armene. Susan Vega synger så tæt og nær på dig, så man tror hun er i din stue. Som gammel rockfan, bliver jeg imponeret over Def Leppard 's nummer Action (Gammelt Sweetnummer), for devlan der er knald på.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 03:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Lækkert udstyr du har - Jeg tror at V.A. Baby er lige lille nok til 70 m2 tror du mindst skal op og have fat i dens storebror. __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
Til top |
|
|
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 08:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej der....
Det er guf for både øjne og ører det anlæg du har der. Det er en lækker effekt du spiller på, har kun set og rørt ved den, ej hørt den endnu.. Densen får det til at swinge, ingen tvivl derom...
|
Til top |
|
|
SANmann Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 60
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej tarup 13
Jeg ville nok stille effektforstærkeren øverste, da forfor. ikke bliver så varm....
Men flot ser det ud 
Mvh SANmann __________________ The only true wisdom is in knowing you know nothing. - Socrates
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 03 November 2005 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
SANmann skrev:
Hej tarup 13
Jeg ville nok stille effektforstærkeren øverste, da forfor. ikke bliver så varm....
Men flot ser det ud 
Mvh SANmann
|
|
|
På forforstærkeren er teksten til knapperne på oversiden, så man kan ikke læse det, hvis der står en effekt ovenpå, det er det samme med cd'en. Det er som om at Densen apparater skal stå på en lang række. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
CHTT Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Hej
Lækkert udstyr du har - Jeg tror at V.A. Baby er lige lille nok til 70 m2 tror du mindst skal op og have fat i dens storebror.
|
|
|
Enig - selv om Baby'en godt kan give meget lyd fra sig, tror jeg bestemt storebror er mere passende til 70m2 (Bruger selv Baby Grand på 30m2 med godt resultat). Forskellen (den fysiske) er størst i dybden af højttaleren;32 vs.40 så vidt jeg husker...
Annyway - det ser meget lækkert ud det Densen udstyr  __________________ AVI + Squeezebox
|
Til top |
|
|
mugge Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 345
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 15:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er mange her på foraet, der er begejstrede for VA. Er du utilfreds med B & W lyden siden, du vil skifte til VA og ikke til et par B&W 803 N eller 804 N
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 03 November 2005 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
mugge skrev:
Der er mange her på foraet, der er begejstrede for VA. Er du utilfreds med B & W lyden siden, du vil skifte til VA og ikke til et par B&W 803 N eller 804 N |
|
|
Jeg har altid været meget glad for den åbne og dynamiske lyd i B&W'erne, men hvis et par VA spiller endnu bedre,,,,, og har du set den finish
Men et par nye 703 eller 803 burde man nok høre, det er nok bare svært, at få en service som hos Jensen ( låner ud, henter og bringer osv). __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
mugge skrev:
Der er mange her på foraet, der er begejstrede for VA. Er du utilfreds med B & W lyden siden, du vil skifte til VA og ikke til et par B&W 803 N eller 804 N |
|
|
Jeg har altid været meget glad for den åbne og dynamiske lyd i B&W'erne, men hvis et par VA spiller endnu bedre,,,,, og har du set den finish
Men et par nye 703 eller 803 burde man nok høre, det er nok bare svært, at få en service som hos Jensen ( låner ud, henter og bringer osv).
|
|
|
Tag det fra en glad VA ejer som var B&W ejer førhen.
En service som den Jensen leverer findes ikke magen til ret mange steder i landet. Og SLET ikke i Hifiklubben. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 03 November 2005 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
NØJ! hvor er det lækkert!
Især den B-330 gør mig vildt misundeligt, men også resten af dit Densen er så sprødt. Det albino finish gør det bare endnu mere lækkert.
Nu kender jeg ikke resten af stuens indretning, men måske et nyt rack der gav lidt mere plads til komponenterne var en mulig investering i fremtiden?
Tillykke med grejet! __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 03 November 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
rune-nielsen skrev:
NØJ! hvor er det lækkert!
Især den B-330 gør mig vildt misundeligt, men også resten af dt Densen er så sprødt. Det albino finish gør det bare endnu mere lækkert.
Nu kender jeg ikke resten af stuens indretning, men måske et nyt rack der gav lidt mere plads til komponenterne var en mulig investering i fremtiden?
Tillykke med grejet!
|
|
|
Hvor har du ret, det kunne være lækkert at komme af med det bambusværk, og få et rack. Jeg sender et par billeder når det er på plads. Ca. 1 md, hov det er jo snart jul __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 08 November 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
full blown skrev:
mvh FB
|
|
|
Det var en super ide med et par standerhøjttalere. Der er masser af power i et par GamuTer. Jeg har ikke hørt sbaby, men jeg prøvede først med GamuT, da jeg synes der er enormt flotte. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
full blown Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 09 November 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
halløj...
De er sandt nok et par rigtige smukke "piger",jeg lyttede lige kort til dem i KT Radio den anden dag,da jeg var oppe for at låne SA Explorer!. De lød fint deroppe,men rummet er jo også væsentlig mindre end 70kvm!.
Kan de nok spille din store balsal op .
mvh FB __________________
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

|
Sendt: 10 November 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er billeder af de nye GamuT'er.
Jeg ser da lidt lækker ud, ikke!

Uha hvor jeg spiller godt!

Detaljeret og åben top.

Fast og powerfull bas.

Jeg vil gerne bi ampes, men min ejer mener det er for dyrt med en B330 mere!

Komentarer og kritik modtages gerne. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|