Min stereo bio består af:
Audio Aero Capitole mk II
Advantage S 250 mono blokke
JM Lab Micro Utopia Be
Argento VDM signalkabel (XLR)
Argento Sirenity højttalerkabel
Sanyo PLVZ 2
Quality Screen Frame Vision (veltex på rammen og Draper greyline dug) 90"
Sony DVPNS 730
Supra component kabel
Black Rhodium Oratorio digitalkabel
Jeg er så heldig at have mit eget rum, ca 20 m2 det gør mange ting meget lettere.

Jeg er desværre ikke blevet helt færdig med de sidste detaljer, kabelbakker osv.
Jeg skal også have mig et nyt møbel, men der er jeg blevet lun på et Clic møbel. Det er også noget Clic cdén står på pt.

Cdén behøver nok ingen intro.
Forstærkerne er jeg meget glad for, det stod mellem den nye Grendel og de "gamle" S250, det blev de "gamle" de skulle være bedre i mellemtone og diskant.
DVDén på billedet er en Sony optager der er på besøg, den har en rigtig god tuner og så afspiller den også helt fornuftigt.
Med hensyn til lyd når jeg ser film så lister jeg lyden fra dvdén igennem DACén i Capitolen så bliver det faktisk helt godt.

Det var oprindeligt Alto Utopia jeg forelskede mig i, men de var nu udenfor økonomisk rækkevidde og nok også en anelse for store til mit rum. Men Microerne gør det nu også ganske godt
.

Det er her det hele nydes fra en ganske behagelig sofa fra bilka. Og nej jeg skal ikke ha´en multi fjbt.
Mine valg af komponenter er ganske simple, hvis jeg kan li´hvad jeg høre så har det min interesse. Det betyder også at det tekniske ikke interessere mig ret meget, det betyder dog ikke at den mekaniske udførsel og holdbarhed ikke betyder noget for det gør den selvfølgelig.
Med hensyn til mit lyd ideal er den sku lidt svær for det går i bund og grund ud på at jeg får den berømte oplevelse når jeg smider en skive i. Og så skal mit anlæg også kunne spille alle skiver gode som dårlige, jeg har haft et anlæg hvor jeg faktisk ikke kunne gøre det og jeg troede dengang at det var fordi mit anlæg var så godt.
Man lære jo lidt hver dag!
MVH René