Som navnet antyder har jeg det seneste stykke tid fået udskiftet mit gamle 5.1 computersetup, et sæt Logitech Z-5500. De har tjent mig lykkeligt i et års tid, men fik blod for lidt mere...
TV: (Hører det overhovedet med til hifi?) 32" Loewe Xelos. Lidt langsomt i "navigeringen", men billedet står knivskarpt!
DVD-afspiller: Denon DVD-1400. Købt i Hifiklubben fra ny for et års tid siden. Fungerer pt., grundet pladsmangel, også som CD-afspiller.
Forstærker: NAD 319. En ældre herre, men kraftfuld, specielt parret med 4 ohms højtalere. Yder 2*280 dynamiske watt i 4 ohm.
Tuner: NAD 414. Tjah, den virker da fint til mit behov :)
CD-afspiller: (Står pt. i en skuffe og samler støv) NAD 520... Pæren i den er forresten gået.
Højtalere: Et par klassiske Dali 450 i kirsebær.
Og så en bunke billeder (hvilke jeg startede at tage i 4MP...):

Min forstærker, en NAD 319...

Og her er så min DVD-afspiller, en Denon DVD-1400 og en NAD 414 tuner...

Belysningen er lidt skæv, men det er et par Dali 450 i kirsebær! (Bagi står der nogle kork-dæksevietter jeg skal eksperimentere lidt fødder med... Som i nok kan se er gulvet noget ****, og i morgen skal jeg forbi et stenhuggeri el. lign. og se om jeg ikke kan skaffe en massiv granit/flise/marmorplade til at ligge under, min. 20 mm...

Mit tv, et Loewe Xelos 32". Som nogle godt har bemærket, har det et hak i venstre side - derfor fik jeg det også til en yderst fornuftig pris...

Min NAD C520 CD-afspiller, gemt væk i en skuffe... fy fy...

Og så hele mit setup her til sidst :)
Derudover har jeg en 10" sub stående på gulvet, og nogle satelitter hængende på værelset, men de er vist ikke værd at skrive om...
Jeg overvejer lidt at flytte forstærker/tuner/cd-afspiller, så det kan stå et ordentligt sted, men det her var bare lige nødløsningen. Kablerne er ikke noget at skrive hjem om... "Standard Dali højtalerkabel, bi-wire, til 79 kr. m., og et grønt Tara Labs rca kabel mellem forstærker og DVD-aafspiller. Derudover et udemærket Scart-kabel fra Hifi-Klubben til Tv'et...
Nogle der har ideer til, hvordan jeg evt kunne få mere ud af mit setup? Hvordan ville det sådan, generelt, lyde med en Denon forstærker i samme prisklasse? Jeg har slet ikke brug for alt den effekt min NAD kan levere...
Samlet pris for alt ovenstående - lige under 10k...