Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
Sendt: 18 November 2003 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
Det ser sku lækkert ud!
Desuden har du gang i et af de "tweaks" jeg selv har overvejet: Du har ryttet op!
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light! - Edna St. Vincent Millay
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
Sendt: 18 November 2003 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
kan kun sige... lækkert og stilfuldt.
Har haft Shanling maskinen hjemme på prøve! lyder absolut FREMRAGENDE!! (synd den ikke havde balancerede udgange dog!!) men en svedig maskine!! gennemført lækker og stilfuld.
Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
Sendt: 19 November 2003 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
Kender ikke Nordost kablerne..Burde jeg det ?
Hej igen..
Ja! De virker (også) perfekt med Sonus Faber....og rør grej.....
Til Højttalerne: Fra og med Red Dawn MK2 (16K) (ikke MKI den klinger i toppen)
Som Interconnect: Tag springet! - Quatrofil, Valkyrie, evt.Valhalla. De er så plastiske, ufarvede og dynamiske at det skal opleves.... Quatrofil kan købes brugt/demo visse steder. (Typisk 8000 kr for 1m)
Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 95
Sendt: 19 November 2003 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
"Nordost kablerne giver et pift af friskhed over især rørlyd, det gør MIT ikke!!! Nærmest tværtimod!""
Her er jeg bestemt uenig !!! MIT spiller da fortryllende...
Men når snakken falder på div.kabler ´, mener jeg at diskutionen bliver for subjektiv...Jeg er særdeles tilfreds med MIT gennem hele kæden...
Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 236
Sendt: 19 November 2003 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
Hej Alle 3...
Da jeg i denne tråd foreslog NORDOST var det fordi de er suveræne og Verdenskendte for det! (Her snakker vi de dyreste af dem, altså dem jeg foreslog! At der som kom en på tråden der sagde god for farvninger er en "FEJL" Quatrofil er måske verdens mest ufarvede kabel (ref. mig selv + HIFI+, Stereophile, HIFInews, ++++ alt andet,, . Har da også vundet priser over hele kloden mere end en gang for det. SÅ ER DET VIST SLÅET FAST!
Og til hr. Schelde, ja du har ret, farvning nej tak! samme mening her! (derfor Quatrofil) Og lad nu være med at koble jer på en tråd og snakke om noget i ikke direkte har hørt selv på noget seriøst grej med software af prima kvalitet.
Og ja, har selv hørt alt cardas, MIT, og alle de andre seriøse mærker...
Der er ikke noget med mode her..... Lyt selv! håber anlæget er godt nok til det!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum