Forfatter |
|
GUN-ZALES Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 06:17 | IP-adresse registreret
|
|
|

ja så kom de ende lig de nye speaker..........og tja ik så meget at sige andet....looks like a million plays like a million siger de.....og kan sku kun give dem ret........de har spillet ca i 10 timer nu og det bliver bare bedre og bedre.....vender til bage sener med lytte ind tryk
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 08:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej og stort tillykke med dine nye hter de er godt nok flotte må jeg nok sige ...
mvh Novisad
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 08:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
GUN-ZALES skrev:
ja så kom de endelig de nye speaker..........og tja ik så meget at sige andet....looks like a million plays like a million siger de.....og kan sku kun give dem ret........de har spillet ca i 10 timer nu og det bliver bare bedre og bedre.....vender til bage sener med lytte ind tryk |
|
|
Stort tillykke med dem, det er første gang jeg ser en af deres større modeller herinde og ikke "bare" deres lille stander ht. Når den er blevet "varm" kunne du så ikke prøve at give en lille "test" af dem? 
|
Til top |
|
|
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dem, det er også første gang det er ikke er deres stander ht jeg ser, den lille Lessure..
Kanon flotte! __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
Til top |
|
|
Svinefar Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 407
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mon de koster? __________________ Classic no 6.6, Audio Analogue Maestro, Vienna Acoustics Beethoven Concert Grand
Setup
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
De ser da fine ud - Hvad driver dem?
Er de "født" uden frontstof eller har du pillet det af?
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej igen de født med front stof.....syntes bare de er pæner med det uden........anlæget består af forstærker en korsun v6i cd cayin cdt15a.........signal kabel højtaller kabel er xindak guld serien......min mening om de nye højtaler er wow...har os haft de små stander.....spilled os godt men mangled lige bunden efter min mening.....denne model er bestykket med 7" bas 5"mellemog G2ribbon.....lyden tja den er virkelig kanon dejlig stemmer hurtig kanon stram bas og meget dyb......har købt dem på nettet....til en meget billig pris i udlandet......fandt en gut på nettet der os var ejer af sådan et sæt,skrev der efter frem og til bage..plus jeg kendte lyden i forevejen fra cantus......og til prisen kunne det ik gå galt.........men jeg må sige finish.....mega blær,,plus spikes er nogle dejlig tung solide af slagsen..ik bare en lille spids.......
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flere bileder?
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det ku være spændende... __________________
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 09 August 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey igen tja hva de koster..............vi kan jo lege en lille leg kom med et par bud ............så ska jeg nok fortælle det
|
Til top |
|
|
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
Sendt: 09 August 2006 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
model betegnelsen på høyttaleren? kan ikke finde den inde hos Aurum.. den som ligner mest er MUSIC GODDESS II. Er den købt via CattyLink?
Pris ca 20K DKR,,, __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2006 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe marius nej du der købt igennem nysound prisen for højtaler plus et sæt gold signal kabel xindak..........pris med told og hele skidtet......10200...........og til den pris tja der for du ik meget af den kvalitet her hjemme........har efter hånden haft mange slags anlæg højtaler kabler....der er sku ik noget der slår det her til prisen i forhold udsende og lyd faktisk langt fra....efter min mening ved godt ik alle har samme mening....men godt vi alle ik er ens
|
Til top |
|
|
Audio-Kjaer Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 206
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja .... de er flotte !
Hvor stort rum spiller de i ?
Spiller selv på Leisure 2 MKII. ... meget tilfreds, men
overvejer senere at prøve nogle af Aurum Cantus dyrere modeller
men skal passe på da mit rum kun er på ca. 20 kvm.
Mvh. __________________ VINYL ... For the Joy of Music !
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 10 August 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
de spiller i et rum der er lidt over 20kvm slet ingen problemer kun mit træ gulv der for står de på på de kork fødder som er beregn til spiks..........kan kun anbefale dig denne her model wow den spiller bare så man tro det tro det er løgn
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
GUN-ZALES skrev:
de spiller i et rum der er lidt over 20kvm slet ingen problemer kun mit træ gulv der for står de på på de kork fødder som er beregn til spiks..........kan kun anbefale dig denne her model wow den spiller bare så man tro det tro det er løgn |
|
|
behøver du at råbe? __________________
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
når............nu har de snart spillet konstant i 20 timer....og det kan høres over det hele plus det nye kabel............snakked med en der sagde at ribbon tager et par 200 hunred timer..og bassen lidt mere...men allerede nu holda op kanon lækker lyd til pengene.....allerede nu syntes jeg de spiller som fryd....og det blivere bedre efter flere timer...det sku man ik tro det kun blive så den står bare på replay i et par dage endu

|
Til top |
|
|
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
Sendt: 12 August 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
GUN-ZALES skrev:
hehe marius nej du der købt igennem nysound prisen for højtaler plus et sæt gold signal kabel xindak..........pris med told og hele skidtet......10200...........og til den pris tja der for du ik meget af den kvalitet her hjemme........har efter hånden haft mange slags anlæg højtaler kabler....der er sku ik noget der slår det her til prisen i forhold udsende og lyd faktisk langt fra....efter min mening ved godt ik alle har samme mening....men godt vi alle ik er ens |
|
|
Ja de er da lækkre de Ht du har fået fatt i der.. hvad er modell betegnelsen på dem`? Har selv Aurum Cantus og er da meget fornøyd med mine. __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
AURUM CANTUS AC-782......................hey marius dette er modelen.............har ik set den på deres egen hjemme side ....................har kun set dem hos nysound.................kender godt din model os en lækker højtaler.......min egen mening er bare at denne her model lyder noget bedre i mine øre............... den har os lidt mere bund i lyden og ekstrem hurtig hurtig bas........ og til min musik smag passer den perfect
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
så nu har de spillet næsten 100 hunred timer,,,,tro os naboer er ved at være træt af mig hehe...............men de har åbnet helt vild og bassen er blevet endu bedre.......og bånd diskanten wow selv redhot mr cash nora jones frk ekdahl dream teahter stratovarius white snake.........ja kan blive ved syntes min cd samling er blevet meget bedre :-).....syntes faktisk de er utrolig alsigdig over for alt musik............ tro det næste bliver en lækker rør forstærker med lidt punch i
|
Til top |
|
|
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tillykke !
De ser meget flotte ud, og du er jo meget opfindsom med aflastning af kabel bag apperaterne.
Mvh.
|
Til top |
|
|