Hejsa
Efter alle de gode setups jeg har set i dette forum synes jeg at jeg ville forsøge mig også.
Min hjemmebio er i øjeblikket et 4.1 da jeg ikke på nuværende tidspunkt har fundet en center med høj nok WAF. (Womens Acceptence Factor)
Setuppet:
Billede: Fujitsu 42" PQ42-1, dual tuner
AMP: Denon AVR-3802
DVD: Denon DVD-2900, QED Componentkabel.
Front: Dali Helicon 300, QED Silver Anniversary XT
Rear: Dali R1000, QED et-eller-andet-billigt
SUB: DIY med 12" Peerlees XLS enhed, Hypex 200W modul, QED Miniature kabel
Naturligvis suppleret med en lille billedserie:

view fra sofaen, dog ikke sweetspottet. ingen center pt, den matrixes af helicon'erne. Fujitsuens billede er rigtig godt via komponent, men den indbyggede tuner mindre god. Satte en Selector på, og det var en helt anden verden. Hvis der er andre i forummet der har dette tv, kan selectoren varmt anbefales!

Helicon close-up, de spiller en bred, dyb bas deres størrelse taget i betragtning. 

Denon-drengene. De er et fint team de to. Fujitsu'en nyder godt af billedkredsløbende i 2900en

R1000. De er ok, meeeeen mangler lidt dynamik. Lurer i øjeblikket på at erstatte dem med Ikon-baghøjtaleren.

Mit første og eneste DIY-projekt. Den spiller solidt og præsist. Peerlees-enheden flytter en hel del luft. Den bliver dog for meget til musik, så den kører kun til film.

Lige et stemningsbillede til sidst. 
Det var det! Alle kommentarer og gode råd er velkomne. Jeg håber at se flere fede setups herinde i fremtiden.
VH Oakman