Hej med jer. Efter at have fulgt med her på siden i snart 2 år, er det vel på tide at poste lidt billeder af mit setup
Sådan startede det: En fridag hvde jeg forvildet mig ned i Hifi klubben og sprang på en denon avr-1404 og nogle dali concept højttalere.
Et vildt impulskøb, men var dog glad og tilfreds med udstyret.

Havde dette lille setup i godt og vel et års tid, så skulle der ny suppe på bollerne... Eller...!
Der blev indkøbt noget NAD-grej, bestående af 320BEE og 521BEE
. Dette levede dog langt fra op til forventningerne. Ved lav volumen var det kun venstre HT der spillede og man skulle skrue noget op før ubalancen ikke kunne høres. ---> rep hos hifi-klubben, som skiftede udgang mv. men uden at løsne problemet. Efter lidt mudderkastning resulterede min kritik af HFK at jeg blev smidt af cybertainment. øv bøv. Men måske til det bedre 
Sidenhen har jeg fået noget helt andet, nyt af det hele: HT's, amp (reciever), dvd, cd og projektor.
Beklager de måske lidt mørke/dårlige billeder, men er ingen superfotograf
Først billede af DVD: Marantz 6600. fin lille maskine, men ikke umiddelbart den store forskel på den og denon's 1920.

Reciever: Marantz SR-5600. Udmærket reciever. Oprindeligt skulle jeg have surround, men har indtil videre kunne nøjes med stereo, og her klarer den sig udemærket (til mit behov).

et lille billede af "ormegården" QED - 1 signalkabel og supra ply3,4 HT-kabel

Nu til det lidt mere spændende nemlig HT's: Billede af min ene "øjensten" DLS R55 mkII. Lækker højttaler, med en fin allround lyd. Alt afhængig af musik der spilles, kan jeg godt finde på at stoppe en strømpe i røven af den.

Overview: Afstanden til bag/sidevæg kunne godt have været bedre, men værelsets størrelse taget i betragtning kan jeg indtil videre godt leve med dette.

Sweetspot(s): Herfra nydes musikken, da min kæreste ikke kan se det fantastiske i at sidde og bare LYTTE til musikken smider jeg ofte den ene stol over i hjørnet (som om den ikke allerede er i hjørnet) og lytter alene:

Billede fra sweetspot: (læg lige mærke til de "fede hjemmesutter".

Hvad lyttes der til: en god blanding af alt fra jazz, standards og pop, til rock, techno og metal.

TV'kiggeri er blevet rykket til at kunne nydes fra sengen (se genskær i tv-skærmen). Subben bliver ikke brugt, og bliver snart shippet hjem til min onkel i bytte for en projektor (gammel ASK C-et-eller-andet) som dog fungerer fint til mit behov.

Når jeg engang kan tage mig sammen skal der nok komme billeder af projektor, cd-spille, DIY-lærred mv.
glæder mig til at høre ris/ros og andre kommentarer.
Mvh Christian