| Forfatter |
|
Pham Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter lang tids søgen efter hifi til min stue, er jeg nået frem til et fint lille setup. Jeg har været rundt i store dele af DK, for at lytte til forskellige anlæg og har haft lidt forskelligt hjemme. Det skal se ok ud, og så skal det kunne gengive alt slags musik. Dette setup, matcher alle mine kriterier og det spiller stort og er af meget høj byggekvalitet. Møblet er fra Frislev og det er bare et super fint møbel. Kablerne bliver snart trukket langs panelerne, så det bliver lidt pænere
Sættet består af:
JungSon DA-120IA, JungSon CD2,Monitor Audio RS, Rega ht kabler, Bona XLR kabler og et stk. Frislev møbel
Her lidt billeder. Kom gerne med ris/ros:

|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt se jeg har problemer med det her billed halløj  Hifi er min interesse, derfor ikke så ferm til dette
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pham.
Det ser rigtig flot ud, men det ville være rart med lidt større billeder.
Prøv også at trykke 'enter' efter hvert billede, så skulle de også havne under hinanden 
Er de flotte chrom-fronter ikke svære at holde rene og pæne og uden fedtfingre?
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Arh, ok det må jeg prøve. Chrom fronterne er modtagelige overfor fedtfingre og møblet er også en habil støvsamler  Så jeg må pusse engang imellem, men det er nu ikke det værste at nusse om.
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det MA RS8, du har fået inden for dørerne der? Ser fine ud, synes dog de er lidt for mudrede i bassen i forhold til 6'eren, men det er vel smag og behag  Kunne rigtig godt tænke mig at se lidt flere billeder af det Jungson udstyr i lidt større størrelse..
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Bungi Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 341
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme jeg aldrig har hverken set eller hørt jungson, men det ser rigig godt ud  Kan du prøve at give en lille beskrivelse af lyden? ^^
|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 22 August 2007 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg arbejder på bedre billeder, så JungSon udstyret osv. bedre kan ses. Det er absolut et lyt og kig værd  Lyden vil jeg beskrive, som værende detaljeret og dynamisk. Forstærkeren har fint overskud og et godt greb om højtalerne. Sættet skal også kunne gengive et bredt udvalg af musik og det gør det til bravur. Jeg har også haft et par Helicon300 foran sættet og det gik også rigtigt godt i spænd. Forstærkeren og cd afspilleren er af en kvalitet, jeg kun havde forventet i en langt højere prisklasse.
|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Oktober 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er et sæt jeg bliver mere og mere glad for. Det har efterhånden nogle timer på bagen og det er bare blevet et super sæt efter min mening. JungSon sættet har en masse kvaliteter, som jeg er blevet glad for. Selvom det ikke er den nye CD3 jeg har på hylden, ja så er det fantastisk
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det RS8 du har? hvad med et oversigtsbillede hvor det hele er med? - spændende setup ellers
|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er en RS8 og den spiller en enorm bas. Jeg har kigget lidt efter højtalere fra JungSon, så jeg har JungSon helevejen igennem. Deres BD1 skulle være ret gode og flotte. BD1 er i massiv træ og Morel enheder, det syntes jeg lyder helt ok  RS8 har en anelse vulgær bas, så jeg vil gerne en klasse op i højtalere.
|
| Til top |
|
| |
Pham Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Oktober 2007 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
|
|
|