Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2025 | 15:07   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Ny teknologi (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 16 September 2009 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Ny teknologi gir plads til gammel.

Jeg trode ellers mit Philips CRT TV 33tommer fra forrige år-tusind skulle ende sit liv inden jeg købte nyt, men nu hvor jeg kan se det bliver nødvendig med extra udstyr for at holde den igang lod jeg den skifte ud med et et nyt. Plasma skærme var ellers opfundet, men til 70.000kr. Nu er de nye jo også blevet til at holde ud at se på og prisen er fin. Så blev der jo osse plads til alt det gamle HiFi udstyr...Luxman'en fik tøj på..kassen var der ikke plads til før, men den er jo pænere med den på. De dejlige Rectiliniær højtalere kan så stå på hver side...det stod aht før. Så hurra for ny teknologi, men hvorfor skulle der gå hele 16 år inden det  duede.

mvh

Til top Vis tube mania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tube mania

X-ray
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 16 September 2009 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Det ser rigtig godt ud det der Tube . Og så er jeg helt vild med din Musik-skænk - det må være dejlig med så meget plads, at boltre sig på .

Hilsen "den misundelige". 

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Ha ha Musik-skænk...det havde jeg ikke tænkt på, men den passer i alder til anlægget. Hmm plads ..ja..højtalerne er ikke engang anbragt i hjørnerne, men har en meter mere så det er vel godt.

mvh

stineamalie
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Oktober 2007
Lokalitet: Århus
Sendt: 16 September 2009 kl. 12:46 | IP-adresse registreret  

Vil lige sige at det er dælernme en lækker CD-afspiller du har stående, et af mine absolutte drømme drev og også en dejlig pladespiller. Mht. de
fladskærme, så synes jeg sgu stadig det er forbandet svart at finde noget der ser forholdvist neutralt ud når man tænker på hvor lidt plads
designeren har til at gå galt i byen på. Men det ser da ud til at du er kommet ret godt ud af det.

Mvh. stineamalie
Til top Vis stineamalie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stineamalie

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2009 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Njahh...ang TV'e..den er ikke fryd for øjet, men jeg kan jo se om ikke en gammel billedramme passer til den. CD afspilleren er dejlig, men jeg er bange for at pladespilleren overlever den...man kan vist ikke få en ny laser til den mere. Der er ikke problemer...endnu.

mvh

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Sendt: 16 September 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

Det ser sgu godt ud Tube! Meget simpel og flot. Hvad spiller så i havestuen nu?

tube mania skrev:

Njahh...ang TV'e..den er ikke fryd for øjet, men jeg kan jo se om ikke en gammel billedramme passer
til den. CD afspilleren er dejlig, men jeg er bange for at pladespilleren overlever den...man kan vist ikke få en ny laser til den
mere. Der er ikke problemer...endnu.

mvh

Man kunne da selv bygge en flot træramme der passede ind over fjernsynet og så helt ind til væggen, med lidt udluftning, hvis
du forstår?

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2009 kl. 13:26 | IP-adresse registreret  

He he ja jeg forstår...udestuen bliver trukket sf horn-højtalerne og Fisher forstærker...de bliver her.

mvh

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Sendt: 16 September 2009 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

tube mania skrev:

He he ja jeg forstår...udestuen bliver trukket sf horn-højtalerne og Fisher forstærker...de bliver
her.

mvh

Det kunne man i hvert fald lave - Jeg har tit tænkt på at lave et eller andet, da jeg også ejer en fladskærm, om nok noget af
det grimmeste.

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

BoPtiljudrop
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 Januar 2009
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 16 September 2009 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Fladskærm med svulstig guldalder ramme, så er det lige før jeg selv kunne holde ud at have én.Syntes at den fine gamle hifi står smukt, og tillykke med skærmen.
Til top Vis BoPtiljudrop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BoPtiljudrop

tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 16 September 2009 kl. 20:36 | IP-adresse registreret  

Tak Bop...der er sørme nogen som har lavet et TV i træramme, men det er nok for dyrt for mig.

mvh

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes