Jeg har haft mange forskellige Cerwin Vega anlæg gennem tiden, der kan bla. nævnes. DC-1515, HP-215, CLSC-215 & VE-12F bare for at nævne nogle stykker.
Men tiden gik og jeg blev hurtigt klogere. CV 215'er højttalere på et 12kvm værelse har aldrig været godt så jeg gik igang med at spare op til noget mere seriøst.
AFSNIT 1.
Min lidenskab for Sonus Faber har altid været der. Jeg mener simpelthen de laver verdens bedste højttalere.
Så igennem 1,5 år fik jeg sparet godt op og der gik ikke et kvartal uden der blev købt lidt her og der. Det endte i sidste ende om med et fantastisk hifi anlæg.

Mit Pioneer plasma TV købte jeg (desværre) den gang de var røv dyre. Jeg måtte af med 34.000 kr for skærmen. Men den har gjort det godt, og bortset fra at sortniveauet er overhalet flere gange af pioneer selv og konkurrenterne så har det stadig et billede der i helhed slår mange af nudagens fladskærme på markedet.

Jeg var heldig at finde en Sonus Faber Musica forstærker som passede perfekt til mine højtallere. Det lød mildest talt Fantastisk.

Jeg havde min pladespiller fra Thorsens, men med alt respekt fik jeg den næsten aldrig brugt og jeg solgte den til min fætter.

Både hifi rack og standerne til mine højttalere var fra Audio Magic og jeg købte faktisk det hele brugt, og var heldig at finde det hele i Kirsebærtræ.

Da jeg ønskede mig en Supra stikdåse i julegave af mine forældre var de ved at falde ned af stolen. "1200 kr for en stikdåde what???" Man er vel hifinørd 

Til sidst kom der en Holfi Xaurus Rex til, men det kom sjovt nok aldrig til at lyde ligeså godt som da jeg spillede med min Pioneer multiafspiller. Dyrt er ikke altid bedst. 

Sonus Faber Concertino. STORT lydbillede. Fantastisk til prisen.
AFSNIT 2.
I forbindelse med en større stilling på erhversmarkedet gik min tid kun med arbejde og mit anlæg blev der stort set ikke spillet på.
Jeg syntes faktisk at det var lidt synd så derfor valgte jeg at sælge det, også købe et mindre anlæg minianlæg.

Bemærk plakaterne fra HiFi-Klubben. Det go' HiFi stil.

Her bliver der lyttet til meget god musik.

Det må siges at være lidt af nedgradering. Men når tiden ikke er til mere så er det helt fint for mig.

Podspeakers Jubilee.

Marantz minianlæg. Spiller forbavsende dynamisk men det går tilgengæld ud over detaljerne, men til prisen er det helt super.

Jeg havde faktisk til at starte med en Arcam SOLO mini. Men den var simpelthen for sløv til noget som helst. Meget skuffende.

Jeg arbejder jo også med min lille VegaWorld.dk side. Det er altså her jeg sidder og får gode ideer. Blandt "CV haters" syntes det nok som dårlige ideer.
Afsnit 3
Jeg regner cirke med at der går et år til to også vil jeg tilbage til den absolutte superliga inden for HiFI.
Planen er Et par Sonus Faber Cremona (Eller en evt efterfølger hvis der er kommet sådan en) Hvad der skal smides bagved aner jeg ikke. Har lyttet til meget uden at have fundet det helt rigtige endnu.
Vi venter og ser hvad der sker.
MVH
Sonny K. Pedersen.