Forfatter |
|
Hilowfi Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 549
|
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa sidder og kigger ned i min cd afspiller Sony XA5ES og der sidder sådanne en fætter så mit spørgsmål er hvilken LClock er dette kan sku ikke selv finde noget på netted
VH T  __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Gela Udelukket fra forum

Tager en pause!
Bruger siden: 09 Marts 2004 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 230
|
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en af de tidligste fra LC, vist nok bare kaldet LClock. Det er ikke en XO.
|
Til top |
|
|
Jens Mortensen Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 483
|
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke DEN tidligste, den har jeg selv haft. Måske deres nummer 2. Mvh Jens
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jens tror du har ret i at dette måske kunne være nr 2 , det var hvad sælger i sin tid oplyste mig , syndes den spiller kanon er der en som kan beskrive lidt mere info , og hvor stor en opgradering det betyder for min cd afspiller
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
¨Hej igen , da jeg aldrig har hørt XA5es uden Lclock , er der så en der måske kunne fortælle hvor meget betydning den Lclock har af betydning for min maskine
VH T __________________ Når du taler kan du kun sige noget du allerede ved. Når du lytter kan du lære hvad andre ved.
|
Til top |
|
|
Diamagnetic Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1508
|
Sendt: 04 Oktober 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke meget det giver mere at skifte et par modstande til bedre kvalitet. Jeg har haft 4 L.C. clocks. Den på billedet er ikke
meget værd.
|
Til top |
|
|
Jens Mortensen Udelukket fra forum

Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 483
|
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, og sådan er erfaringerne så forskellige, Diamagnetic.
Hvor meget det betyder for din maskine, Hilowfi, er svært at svare på. Jeg har haft 2 forskellige i en Arcam Alpha 5+, og de var begge, specielt den første, en tydelig forbedring. Den første var deres første LClock, og den anden en LClock XO3, som vel var nummer 5 i rækken. Mit gæt vil være, at den i din afspiller er bedre end den, den sad i den fra Sony's hånd. Men det er et gæt. Med venlig hilsen Jens
|
Til top |
|
|
almarx Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 122
|
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en forbedring som svarer til at at benytte en bedre dac.
|
Til top |
|
|
Morell Forum Bruger

Tidl. Neon^
Bruger siden: 28 Februar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 669
|
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg vil også sammenligne det lidt med at benytte en bedre dac...
Jeg satte en LClockXO i min Onkyo DX6750 og jeg fik ret meget ud af det hvis jeg selv skal sige det, fik bedre seperation og den blev klasser mere "rar" og naturlig at lytte til. Stemmer var der hvor den primære forskel var. __________________ Livet er som en barneskjorte - kort og beskidt
|
Til top |
|
|
bech Forum Bruger

Bruger siden: 13 August 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 221
|
Sendt: 05 Oktober 2010 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har oplevet en væsentlig forbedring med den oprindelige LClock2 - det skal dog siges, at opgraderingen var incl. OP-amps.
Det var tydeligt fra 1. strofe, at min daværende billige Rotel CD - som jeg ikke havde været helt tilfreds med - var rykket flere klasser op i kvalitet.
|
Til top |
|
|
Hilowfi Forum Bruger

|
Sendt: 07 Oktober 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker til jer alle som sagt har jeg ikke hørt maskinen uden , men syndes den lyder super
|
Til top |
|
|