Sendt: 27 Juni 2011 kl. 17:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens,
Der er jo sket meget siden sidst - http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64379&K W=Le ise - ville gerne have updated min gamle tråd, men den er lukket
Tv'et er stadig et Panasonic 42" PX80. Den gamle Panasonic DVD-afspiller er udskiftet med en Oppo DV-980H. Og på lydsiden er alt skiftet ud med et sæt AVI ADM 9T. Desuden har jeg anskaffet mig en Xbox 360 og et Apple TV2 (har hacket det, så det kan køre PLEX). Af kabler bruger jeg 2 x Clicktronic toslink-kabler og 2 x Xindak PC-03 strømkabler. Jeg streamer musikken fra iMac'en i soveværelset og styrer iTunes fra min Asus netbook eller min iPhone. Sender hele molevitten trådløst til mit Apple TV 2, som er forbundet til mine AVI'er via toslink. Standerne er Dynaudio Stand 3.
Lidt betragtninger: Den helt dybe bund mangler åbenlyst - det kan man heller ikke bede om på et par stander-højtalere
Fjernbetjeningen føles billig - kom nu, AVI. Lav én i alu
Total mangel på bruger-interface. Der er ingen indikation på om de er tændt, hvor høj volumen er eller hvilken indgang der er valgt. Smid lidt LED's ind, AVI
De mangler lidt en HIFI-feel over sig. Men når først musikken spiller, så er alt ovenstående hurtigt glemt ;-)
Og til lidt billeder:
Hilsen Stoffer
(Der er rettet lidt i tråden, da de mange billeder gør tråden meget uoverskuelig. Prøv at holde billederne til det nødvendige, så tråden bliver nem at overskue for andre. /Mikkel - Redaktør)
__________________ Nuforce & B&O
Jitter is something audiophiles worry about to make themselves feel superior to somebody who simply plugs an optical cable into his computer and enjoys music
|