Sendt: 07 Marts 2005 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forleden fik jeg fat i et par coda 9. Det er en ældre højttaler, men da der ikke var spillet meget på dem, Tog jeg dem med hjem. De skulle jo have et hjem, de stakler...
Da jeg havde skvattet over dem et par gange, besluttede jeg det var på tide at sætte dem til. Har egentlig ikke brug for dem, men der er vel altid en kammerat der kan bruge sådan noget.
Jeg blev noget overrasket da de spillede. Jeg mener at kunne huske de kostede omkring 1000,- stykket for ca. 10 år siden så forventningerne var beskedne. De spiller jo nærmest nydeligt, skønt kabinettet er lavet af noget der i højere grad minder om havregrød end træ.
Således har jeg besluttet at de nødvendigvis må spille bedre i et nyt kabinet, og når jeg ikke har skænket delefilter og enheder en tanke, beror det udelukkende på min manglende kundskaber udi det tekniske. Jeg mener dog at kunne stykke et kabinet sammen, og hvem ved, måske de kan gøre nytte i et soveværelse en dag?
Jeg har besluttet mig for at bevare den eksisterende størrelse - igen fordi jeg ikke kan finde ud af andet. Således anmoder jeg eventuelle kyndige udi den slags om at lade bægeret flyde over, og fortælle mig en smule om materialevalg og hvad jeg ellers bør være opmærksom på.
På forhånd tak,
Claus L
|