Sendt: 17 September 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Jeg har på det sidste prøvet at forbedre filtre og den måde de pågribes. Jeg har en del der kommer for at få lavet filtre, så det vil kunne spare mig en del tid.
Jeg er igang med at skrive det ned i en artikel der kommer på min webside så andre kan gøre det samme. Men kort omhandler det :
- Imp korrektion af enheder (RC og LCR led) - Fase korrektion (All-Pass filter) - Dæmpning (L-PAD) - Filtergren - Imp korrektion af filter (LCR led)
Jeg er igang med at teste det første på Passage 2.0, og simuleringerne i LspCAD (på målinger) tegner super godt. Jeg skal lige have sat min målepc på i-net så poster jeg nogle tegninger og målinger.
Næste skridt er at få samlet et (og justeret ind) og lave nogle lyttetest. Hvis det viser sig at være bedere end det jeg har lavet til Passage 2.0 vil det erstattet det og blive brugt på resten.
Der er kommet kabinetter hjem til både Center og baghøjttaler. På mandag/tisdag kommer subkabinet og nye kabinetter til 3vejs udgaven. De skal have noget klarlak, og så skal jeg lige have sparet penge sammen til enhederne der skal bruges i centeren og baghøjttaleren.
|