Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2025 | 10:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit DIY-projekt
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit DIY-projekt
Emne Emne: DIY sub? lidt hjælp måske (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 18 September 2006 kl. 18:23 | IP-adresse registreret  

hej...

Jeg går og tænker lidt på at lave min egen sub, fordi at jeg savner lidt "ryg" i min Dali swa 12...Det er ikke vildt seriøst...ENDNU...men jeg ved ikke noget om havd jeg skal købe af dele (enhed, forstæker etc.)

Hvis vi nu "leger" at jeg vil bruge ca. 5k på den hvad vil i så anbefal mig at købe? og hvis I har nogen forslag til hvordan kabinettet skal laves er de også meget velkommende...

Til top Vis HAK!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAK!

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 September 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

http://www.frequence.dk/ mener jeg den hedder, eller noget i den retning. De har en del gode "kits" til salg, og de har i alle tilfælde sub´n over alle supper  hvis man går efter noget som "er ud af noget". Jeg ved ikke hvordan deres produkter lyder, men de ser ud til at være lige til at gå til.
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

HAK!
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 September 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
http://www.frequence.dk/ mener jeg den hedder, eller noget i den retning. De har en del gode "kits" til salg, og de har i alle tilfælde sub´n over alle supper  hvis man går efter noget som "er ud af noget". Jeg ved ikke hvordan deres produkter lyder, men de ser ud til at være lige til at gå til.

tak for linket...jeg har har kigget lidt på den der hedder S-20 med 2*10.. men den koster kun 4500!!!! kan den virklig lyde "godt" til den pris??..nogen der kender den?

Til top Vis HAK!'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HAK!

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 September 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

HAK! skrev:

rattanhuset skrev:

tak for linket...jeg har har kigget lidt på den der hedder S-20 med 2*10.. men den koster kun 4500!!!! kan den virklig lyde "godt" til den pris??..nogen der kender den?

Jeg kender den ikke, udover det som du selv har set til den, så det kan jeg ikke udtale mig om, men det er mit klare indtryg, at hvis du vælger at bygge den, så er det "overkill" med mindre du virkelig har et kraftigt anlæg, samt et meget stort rum den skal spille i.

- Den er MEGET STOR!

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes