| Forfatter |
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 17 December 2004 kl. 16:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange herinde er ejer af en DVD/HDD recorder???
Hvilken model har I? og er I tilfredse?
Til jer der ikke har... overvejer I en?
Gør jeg nemlig selv, sidder lige og læser om den nye Pioneer DVR-920H-S, dælme en dejlig maskine, men kunne aldrig finde på, at give så mange penge for en optager...
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 17 December 2004 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjek evt. forummet på www.recorder.dk
...og selvfølgelig også hvad folk har at sige her på hifi4all.dk 
Så vidt jeg kan se svarer den der 920'er til en DVR-720 med dobbelt harddisc og ½ DV-668 bygget sammen. Så måske er prisen meget fair trods alt.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 17 December 2004 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
|
Tjek evt. forummet på www.recorder.dk
...og selvfølgelig også hvad folk har at sige her på hifi4all.dk 
Så vidt jeg kan se svarer den der 920'er til en DVR-720 med dobbelt harddisc og ½ DV-668 bygget sammen. Så måske er prisen meget fair trods alt.
|
|
|
Den kender jeg udemærket... men ellers tak!
Var bare interesseret i, hvad folk herinde mener om emnet! 
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 17 December 2004 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har da overvejet en HDD/DVD recorder, men det er aldrig blevet til mere end overvejelsen.. Jeg har prøvet en enkelt af slagsen, dog kun DVD-recorder, en billig united, som jeg ikke kunne finde på at købe. SKal jeg have en, skal der være hd i, og den skal ikke være det billigste skrammel. Så hellere betale lidt mere, for den bedre kvalitet.
Jeg har desværre ingen i tankerne som jeg synes du skal gå efter, men jeg synes du skal gå udenom den united.
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 17 December 2004 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går i øjeblikket og tager tilløb, til at købe en. Min skal være uden harddisk, for det har jeg allerede i min satellit receiver. Den skal også være uden indbygget blæser, for jeg hader når der er noget, der står og suser hele tiden. Ja, og så skal den heller ikke være for dyr. Jeg vil højest give Kr. 2000,- Jeg må ud at kigge  __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 18 December 2004 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har overvejet ikke at købe en. Jeg ved ganske enkelt ikke hvad jeg ville bruge den til. Film ser jeg på DVD, så slipper jeg for grimt tv signal, med logo i hjørnet og reklame hvert kvarter. Skulle jeg optage tv avisen?
Jeg kan godt se det smarte i det, men det er dog ikke noget jeg får brug for lige pt.
|
| Til top |
|
| |
hans123 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1050
|
| Sendt: 21 December 2004 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en JVC MH30 HD/DVD optager
Og den kan jeg ikke undvære, dejligt at slippe for de der gamle bånd.
Mvh Hans
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også luret lidt på 920éren, men kan ikke helt berettige den overfor mig selv , da jeg egentlig ikke har behov for en HD ( har en i sat-recieveren) og optager meget sjældent efterhånden, så reelt har jeg ikke behovet og det er trods alt en del penge . Men spændende ser den ud .
__________________ dj
|
| Til top |
|
| |
Macwerk Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 738
|
| Sendt: 28 December 2004 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
En HDD/DVD-recorder er uundværlig 
Find en med en god tuner og se fremover tv på en mere selektiv og intelligent måde - når du har tid 
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 29 December 2004 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
|
Jeg har også luret lidt på 920éren, men kan ikke helt berettige den overfor mig selv , da jeg egentlig ikke har behov for en HD ( har en i sat-recieveren) og optager meget sjældent efterhånden, så reelt har jeg ikke behovet og det er trods alt en del penge . Men spændende ser den ud .
|
|
|
Den er dælme også lækker...

men dyr!!! Priserne ligger mellem 13.000 og 15.000 kr og det kan jeg ikke forsvare overfor mig selv, når jeg kigger på hvor lidt jeg benytter min video i dag... så skal det være bliver det en noget billigere model! Men tror jeg vil vente og drage fordel af udviklingen...
|
| Til top |
|
| |
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
| Sendt: 30 December 2004 kl. 03:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder fornuftigt tror jeg følger trop..........................bare jeg nu kan holde det !
( ps. pænt billede - ser jo rimelig gedign ud ! ) __________________ dj
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 30 December 2004 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forresten, jeg ejer da vist sådan en svend.
Der er bare det ved den, at siden jeg købte den d.27/10-2004, så her jeg ikke haft den herhjemme mere end måske 10 dage sammenlagt. Nu er det jo så egentlig 2 forskellige maskiner, fordi den første, der gik uret ca. 2-3 minutter for hurtigt pr. døgn. Det var viste en generel fejl, så de byttede den. Men da der var så mange med den fejl, så gik der et stykke tid før jeg fik en ny.
Den nye har så den fejl, at lyden falder ud i flere sekunder ind imellem. Den sendte jeg så ind for et par uger siden, og er i dag blevet ringet op om at jeg får en ny i uge 2...
Men da den første var i brug et par dage, så jeg hurtigt hvilken fordel det er med sådan en, og det er også derfor at de får chancen endnu en gang. Men hvis den nye heller ikke virker perfekt, ja så må jeg jo nok krybe til korset og købe en der er lidt bedre. Jeg har trods alt kun givet 2999,-
Det er perfekt at man kan optage og afspille samtidig, og også pause i direkte udsendelser.
Jeg er solgt på trods af en dårlig start. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
Hjelm Forum Bruger

Bruger siden: 24 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 24 Februar 2005 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Grundig DVD recorder. Den er fed.
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 27 Februar 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
notional skrev:
|
Jeg har overvejet ikke at købe en. Jeg ved ganske enkelt ikke hvad jeg ville bruge den til. Film ser jeg på DVD, så slipper jeg for grimt tv signal, med logo i hjørnet og reklame hvert kvarter. Skulle jeg optage tv avisen?
|
|
|
Samme hér. TV er efter min mening alt for ringe, både indholdsmæssigt og kvalitetsmæssigt til at det giver mening at forevige det på DVD. Vi HAR slet ikke noget TV, det blev solgt i forbindelse med indkøb af vores hjemmebio. Selvfølgelig har vi prøvet at vise TV udsendelser på projektoren, men det ser altså ikke godt ud - og med muligheden for at leje DVD films til ca 15 kr stykket, har jeg altså svært ved at se hvad man skulle optage på sådan en harddisk recorder? Endvidere tror jeg at Internet baseret "video on demand" er ret tæt på, og så er det jo helt slut med medier.. __________________ Med venlig hilsen
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 27 Februar 2005 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger min gode gamle Sony VHS maskine, den gør det ganske fint hvis man køber kvalitetsbånd....især taget i betragtning den elendige kvalitet TV-udsendelser/film er i generelt fra TV-mediet så er der ingen grund til at lagre det på DVD-skiver __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |