Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 02:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD og HDD optagere
 HIFI4ALL Forum : DVD og HDD optagere
Emne Emne: Samsung DVD HR735 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bønne
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

Har et problem med min Samsung DVD HR735.Den er begyndt ikke at kunne læse dvd skiver men kan godt læse cd skiver.Sidder der 2 laserhoveder i som hver især læser deres respektive medier? Siden jeg købte den for snart 2 år siden har den stået på stand by, når jeg ikke har brugt den, men efter at ha fået min Denon AVR3806 hjem har jeg har jeg sat dens strømstik i det strømstik som er bag på denonen.Har dette noget med mit problem at gøre? Når jeg kommer en dvd skive i Dvd afspilleren kan den ta 2 min. om at loade for derefter at åbne skuffen igen og på min lcd skærm står der: This disc can either be played or recorded, please check the disc.Har efterhånden prøvet med 20 film dvder og 10 musik cder.Den havde ingen problemmer med at læse cderne hvorimod den ikke kunne læse de 20 dvder.Er der mon nogle herinde som ved hvad der er galt med den, for jeg er fuldstændig lost! Tv tuneren samt muligheden for at optage programmer og se dem virker uporklageligt.

P.s: Har prøvet på at rense den med en renseskive+væske uden resultat.

Til top Vis Bønne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bønne

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes