| Sendt: 07 September 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er total blank mht til parabol, så jeg har liget et par spørgsmål inden jeg bestiller canal digital.
Jeg har en 42" plasma med DVI, RGB, Scart indgange m.m. Skærmen er uden tuner og højttalere. Alt mit tv kører derfor via min MCE til plasma og forstærker med surround.
Jeg har spurgt canaldigital om det er muligt at købe et PCI kort eller lignende for at få MCE til at skifte kanal så jeg kan optage fra forskellige kanaler uden at være hjemme. Til dette har de svaret. Tak for din mail. Der findes desværre endnu ikke en godkendt og brugbar løsning på markedet, der kan de ting du efterlyser. Microsoft har dog vores programkort med i videreudvikling af deres MediaCenter, så det er sandsynligt, at der hen ad vejen kommer en løsning, som dem der allerede findes på visse boxe til kabel-tv.
og en mail mere
Tak for din mail. Canal Digital understøtter ikke Pc-kortlæsere, da vores erfaringer med PCI-kort og Canal Digital programkort ikke har givet tilfredsstillende resultater. Vores pairing-programkort er bygget til følgende godkendte tv-boxe http://www.canaldigital.dk/templates/generalarticle____8126. aspx
Vi har desværre ikke nogen erfaringer med mediacenter, da vi ikke anvender denne platform (MCE).
Hvordan får jeg mest ud af canaldigital, jeg påtænker at prøve cmore hd kanalen og jeg vil have 5,1 på mine film. Er der en bestemt satbox jeg bør gå efter og hvad gør i når i vil optage programmer fra forskellige kanaler når i ikke er hjemme ?
|