| Forfatter |
|
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har vi haft VM i fodboldt i HD på cabletv med en Selector HD.
Er HD over cabletv, gået død og er der planer om en fremtid for HD over cabletv ?
Eller var det en prøve, uden fremtid, eller skal vi vente næste gang at
der kom VM i fodboldt før at vi igen kan få glæde af Selector HD.
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
VÅGN OP TDC
Jeg har spurgt 2 gange nu hos TDC,skriftligt,UDEN at få svar.Derefter gik jeg i en TDC butik,og spurgte hos en sælger,der mente det vist nok bliver en gang næste år.
Så nu er der kun et at gøre: opsige sit kabel-tv,installere sit eget antenne-anlæg.
Forstår godt flere og flere opgiver TDC.De betragter vist ordet service s om et fremmed-ord. __________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der kun Parabol vejen, hvis man ønsker HD-TV, dem der bor i en
lejlighed med TDC cable tv, og hvor man ikke må satte en parabol op, må
skyder en hvid pil efter HD-TV
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 28 November 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stofa tilbyder et par HD kanaler via deres kabel-TV.
Ellers er der selvfølgelig muligheden med en parabol, som jeg selv har valgt, for at kunne modtage HDTV.
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stofa og HDTV
Nogen antenneforeninger opfører sig i mine øjne "Underligt i hele dette spørgsmål". Nogen mangler plads, nogen kræver MPEG 4 over HELE Linien og andre igen skriver der ingen ønsker er om andre/flere programmer, bortset fra TV2 News og flere TV2 programmer.
Et andet eks. her i Antenneforeningen Århus koster DK4 135 kr pr år, og hvem gider se den?
Jeg vidste heller ikke Windows Computer ville bestemme over ens skærm, hvis det ikke var den "Rigtige" skærm ville Windows grafik kort ikke sende en bestemt opløsning. Så jeg forstår bedre og bedre TDC's problemer med HD materiale. Jeg tror det er uløseligt, men skal/burde TDC da ikke tage andre fabrikater ind i varmen?
|
| Til top |
|
| |
osprey Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1053
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa
En amerikaner skrev at HDTV ville udvikle sig til det som det nu ville, og hvem bekymrer sig om herom. En anden skrev "HDTV is inevitable", og hvor er/ligger lige Evitable?
Dette er selvfølgelig leg med ord. Mit hovedproblem er dette her "HDTV fylder så meget at opbevare", således Vi aldrig kommer til opleve dette Live, således Live Sport og HDTV er en umulig sammen blanding, direkte møntet på DR. Nå for blive i den grove afdeling, hvilken hardware evt. HDTV udsendelser skal være på. Når man skriver om god kvalitet og så lige pludselig bekymrer sig om opbevaringen. Ja ja og var der ikke engang hvor bånd var så dyre at DR slettede nogle for bruge disse på andre udsendelser?
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j skrev:
VÅGN OP TDC
Jeg har spurgt 2 gange nu hos TDC,skriftligt,UDEN at få svar.Derefter gik jeg i en TDC butik,og spurgte hos en sælger,der mente det vist nok
bliver en gang næste år.
Så nu er der kun et at gøre: opsige sit kabel-tv,installere sit eget antenne-anlæg.
Forstår godt flere og flere opgiver TDC.De betragter vist ordet service s om et fremmed-ord. |
|
|
De kan jo ikke svare noget, når de ikke selv er klar over det. Der er stadigvæk fejl på madkassen, de kalder HD Selector.
|
| Til top |
|
| |
lunddal Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
osprey skrev:
Dette er selvfølgelig leg med ord. Mit hovedproblem er dette her "HDTV fylder så meget at opbevare", således Vi aldrig
kommer til opleve dette Live, således Live Sport og HDTV er en umulig sammen blanding, direkte møntet på DR. |
|
|
Hvad er det dog for noget vrøvl?
|
| Til top |
|
| |