| Forfatter |
|
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lige flyttet og regner med at skal have en større programpakke. Før havde jeg VIASAT, men kunne godt tænke mig at vide om der skulle være nogle fordele ved at vælge Canal Digital i stedet? Umidelbart synes jeg programpakken ser en anelse tynd ud i forhold til den pris de forlanger.. VIASAT kører pt. en kampagne (ja, endnu en!  ) på Guld abonnomentet som kan ses her: http://www.nettvon.dk/programpackets.phtml Er der noget jeg skal være opmærksom på i forbindelse med det? Hvilken af reciever boksene kan anbefales?
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 17:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du kan lide fodbold ligesom mig er det -Canal Digital- du skal have, De sender Serie A og Premier League.
|
| Til top |
|
| |
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
-KP- skrev:
Hvis du kan lide fodbold ligesom mig er det -Canal Digital- du skal have, De sender Serie A og Premier League.  |
|
|
Korrekt, men til gengæld kan man så ikke se Champions League. Jeg er i hvert fald glad for at vi har begge pakker, selvom det er en bekostelig affære. Det er et svært valg, for man vil jo gerne have det hele :D. __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 29 November 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kunne helt ærligt ikke være mere ligeglad  Til gengæld sætter jeg stor pris på motorsport! Men ville være godt at høre lidt om hvad folk har af erfaringer med recieverne?
__________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 30 November 2006 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
CD sender generelt i højere kvalitet. Jeg havde begge abonnementer i en periode - men blev træt af at Viasat teknisk var bagefter (f.eks. mht. ægte 16:9 og Dolby Digital) samtidig med at de sendte med lav bitrate (=dårlig billed og lydkvalitet). De er vist begyndt at sende i 16:9 - og DD nærmer sig - men jeg tvivler på at de har hævet bitraten.
CD har også HD-kanal(er?) - det ved jeg ikke om Viasat har - men det kræver også, at du har udstyr til at udnytte det...
Ellers er det vel et spørgsmål om, hvilke kanaler du foretrækker....
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
-KP- skrev:
Hvis du kan lide fodbold ligesom mig er det -Canal Digital- du skal have, De sender Serie A og Premier League.  |
|
|
Korrekt, men til gengæld kan man så ikke se Champions League. Jeg er i hvert fald glad for at vi har begge pakker, selvom det er en bekostelig affære. Det er et svært valg, for man vil jo gerne have det hele :D.
|
|
|
Det lyder mærkeligt , Jeg kan se alle CL kampene på min selector
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 02 December 2006 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
-KP- skrev:
BlackWidow skrev:
-KP- skrev:
|
|
Korrekt, men til gengæld kan man så ikke se Champions League. Jeg er i hvert fald glad for at vi har begge pakker, selvom det er en bekostelig affære. Det er et svært valg, for man vil jo gerne have det hele :D.
|
|
|
Det lyder mærkeligt , Jeg kan se alle CL kampene på min selector  |
|
|
Men så har du jo heller ikke parabol, og det er vist det diskussionen går på, hvis jeg har forstået det korrekt..?
|
| Til top |
|
| |