Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 16:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: Selector / Denon kabel tilslutning??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Maj 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Hej.

Nu har jeg gået og flyttet på min centerht tusinder gange når jeg skal se en film på dvd, fordi jeg skal flytte på mine kabler. Problemet er at den nye selector har kun en mulighed for audio tilslutning samt med min Denon 2105 reciever. Har købt denne signalkabel. http://http://www.av-connection.dk/?PGr=732&ML1=1&ML 2=1&ML3=78&ML4=273 Men Denon har kun en coaxial digital udgang? Hvordan får jeg tilsutet begge på en gang? Dvs, både dvdafspiller og selector, sådan at begge to har digital?

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Sendt: 26 Maj 2007 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

har samme dvd-afspiller som dig - brug den optiske udgang! Er der ikke en coax indgang på fronten på 2105'eren? (jeg ved godt det ikke er pænt, men en midlertidig løsning, hvis du køber optisk). Nu synes jeg ikke der er den helt store fordel ved at bruge den digitale udgang op selector (jeg synes ikke rigtigt der er andet end stereo på nogen af kanalerne alligevel), så hvis jeg må foreslå en anden fremgangsmåde? - bare nøjes med lyden over scartkablet og føre lyden fra tv'et ned til receiveren enten analogt eller digitalt, alt efter hvilke muligheder dit tv har

EDIT: Jeg synes jeg så en tråd tidligere i denne uge om nogenlunde det samme, hvor der var én der linkede til et kabel hos av connection, men jeg kan ikke huske i hvilket forum

Kaizers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005
Lokalitet: København
Sendt: 26 Maj 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

brug enten optisk, den nemme løsning, eller hvis du sværger til coax, findes der også coax-omskiftere bokse. Kan vel erhverves i div. hifi forretninger
Til top Vis Kaizers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kaizers

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes