| Sendt: 16 Juni 2007 kl. 10:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle Jeg synes det er lidt svært at gennemskue hvad der vil være det smarteste at gøre lige pt. hvis man gerne vil anskaffe et fladskærmstv, men samtidig gerne vil fremtidssikres bare en smule. For at kunne se kabeltv digitalt (i dag) kræves en DVB-C tuner (enten Selector eller indbygget i tv'et), men ved han hvorledes dette bliver fremadrettet (efter det analoge signal lukkes ned?). Eks. jeg køber en Panasonic px70 i dag og anskaffer mig en selector således jeg kan se digitalt tv i dag ( dog med 2 fjernbetjeninger eller en multifjernbetjening  ). Hvad så i 2009 - er det så fortsat nødvendigt med en ekstra DVB-C boks, eller ændres alt bare til digitalt og man kan pr. automatik se det??? Jeg vil jo helst ha' en Panasonic, men vil da overveje en af Sony's LCD modeller med indbygget DVB-T og DVB-C hvis det måtte være mest fremtidssikret. PS.: Jeg ved naturligvis godt at der kan ske meget endnu, men jeg tænkte at man i sådan et forum hører/læser en masse om hvordan det forventes at blive. Med venlig hilsen Jesper
|