Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 12:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV modtagere
 HIFI4ALL Forum : TV modtagere
Emne Emne: tv: lyden forsvinder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kgramkow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 30 November 2007 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Hej - jeg er den i øvrigt tilfredse ejer af et ikke helt nyt Telefunken tv, som gerne må holde nogle år endnu, indtil alt er digitaliseret.

Men: når apparatet har været tændt i nogle minutter, forsvinder lyden, og fjernbetjeningen reagerer ikke længere. Man kan 'nulstille' ved at slukke tv'et på kontakten på fronten, men lyden forsvinder så blot igen nogle minutter senere.

Som sagt vil jeg gerne beholde tv'et, men vil på den anden side heller ikke ofre større summer på reparation af et ældre apparat. Har nogle i dette forum evt. et bud på, hvad der kan være i vejen, og i givet fald hvad der kan gøres/hvad det vil koste?

mvh

Karsten

Til top Vis kgramkow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kgramkow

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 04 December 2007 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Det kan slet ikke betale sig at gøre noget ved det, idet du kan nemt få et brugt CRT-TV til meget billige penge.

Hvis du kigger i Den Blå Avis eller Gul og Gratis kan du finde masser af brugte CRT-TV. Alle skifter til fladskærme i øjeblikket, og derfor er der masser af gamle apparater til salg til meget billige penge. (50-200 Kr.)

For nogen tid siden købte jeg selv et brugt Panasonic 28" CRT-TV. Det virker perfekt og har kanon billede. Prisen var en æske chokolade

Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 December 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

Jeg er faldet for B&O LX2500/4500/5000 modellerne. Dem køber jeg til faldskærme er gode nok, og signalerne ligeså.

Jeg giver typisk 250 - 350 kr. De holder måske 1-5 år. Lige nu har jeg LX4500 og med DVB-T tuner er det faktisk et kanon billede. Eller kan man få philips 16:9 for 500 kr., så ingen grund til at få repareret.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes