| Sendt: 11 November 2008 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sony KDL 32V2500
DVB-T signal modtages via Antenneforening på kanal 32. Man har bibeholdt signalet selvom man er gået over til DVB-C pr. midt oktober.
Siden overgangen har kunnet finde 5 kanaler, men intet billede eller lyd. Har en kammerat som har et Zepto til 2500 kr. og han kan godt se DVB-T via Fællesantennen.
I marts mistede jeg signalet og fik så Dansk KabelTV til at kontrollere, det var som det skulle være, så fjernsynet måtte en tur til rep. Da det kom tilbage havde det ikke hjulpet og jeg lånte en DVB-T antenne og så virkede det igen via fællesantennen. Dengang var der kraftig pixelering og skrattende lyd.
Så jeg har igen lånt den samme antenne, men det virker ikke. Jeg har selv købt en antenne og en Settop boks. Men stadig uden held. Jeg kan ved at sætte Settop boksen til fællesantenne se de digitale kanaler, men så er der problemer med de analoge.
Nu har jeg så brugt 400 kr. uden at det har hjulpet, har så set at DVB-t signalet er meget dårligt på stueantenne i Skjern. Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre.
Fjernsynet er købt i HiFiklubben, men der er ingen hjælp at hente.
Det ender med at jeg må købe en boks til DVB-C signalet og blive oprettet ved Yousee
Mvh Paul
|