| Sendt: 15 December 2008 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Undrer mig ingen har svaret endnu.
Det mest oplagte ___ ja det er lige hvad?
Ved gamle Tv kunne dette optræde, det hedder at der er problemer med Billedholdet.
Og normalt rulle op eller ned ad skærmen, jeg mener det er svært få det til stå stille samme sted.
Men hvordan i alverden problemet er opstået, har i mulighed for prøve med et andet Tv? For det er dog ualmindeligt sært det som sker. Normalt skulle tingene "fanges og holdes". mindre Japanske farve Tv havde ofte en særlig knap, netop for justere på dette her. Vertikal justeringen.
Det som sidder indeni TV'et og bestemmer samme Vertikale holde-område. Her opfører Boksen måske lige den forskel, forskel mellem Mormors almindelige Tv programmer,. Hvor samme Tv opfører sig normalt. Men med den ny boks, som alle vil påstå overholder standarderne. Ja overfholder men indenfor hvilke greænser. og disse ville jeg ikke kunne få oplyste.
I min verden er det boksens skyld. __________________ Langt om længe overbevist 1080p24 Fan. Og at Fladskærmene ER Lokomotivet som trækker bedre opløsninger. Har fået et Følge Pengestrømmen problem.
|