Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var jo også på tide der kom en efterfølger til Contour 3,0-3,3...
Prisen er vel også værdig, jeg foretrækker absolut denne kontra deres nuværende Contour serie, da både design og størrelse på de større modeller ikke lige er min stil.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
Til top |
|
|
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
Sendt: 29 Oktober 2008 kl. 22:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes de ser rigtig flotte og stilrene ud  Dem kunne jeg godt tænke mig at høre, så det er da lækkert de har dem med i Tape Connection.. Er i øvrigt lige blevet enig med kæresten om at når vi engang flytter i slot, så kommer de til at stå i den store stue, så kan 140'erne få plads i herreværelset  Arh ja, drømme!!
__________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 30 Oktober 2008 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ca. samme pris som Confidence C1, gad vide hvilken der er bedst?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 November 2008 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
Ca. samme pris som Confidence C1, gad vide hvilken der er bedst? |
|
|
Tror det kommer helt an på rummet og ønsket fra forbrugeren.. Du får nok en større, i betydningen fysisk, oplevelse med Focus 360 end C1.. Dog tror jeg du kan forvente en mere korrekt gengivelse i C1.. I sidste ende må det nok være personlig præference i kombination med rummets størrelse og udformning der gør udfaldet  Jeg havde nu nok snuppet C1'erne til min stue på 18-20 kvm  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimC skrev:
|
|
Det er 2 MEGET forskellige højttalere.
Hvad der vil være bedst vil være afhængigt af hvad man vil opnå og selvfølgelig størrelsen på rummet(selvom jeg ikke mener det er altafgørende).
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
kimC skrev:
|
|
Hvad der vil være bedst vil være afhængigt af hvad man vil opnå og selvfølgelig størrelsen på rummet(selvom jeg ikke mener det er altafgørende). |
|
|
Hvis du bor på 10 kvm, så har rummet nok altafgørende betydning -men ja forstår din pointe  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
Sendt: 18 November 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rune|WildChild skrev:
Kasper, TC skrev:
kimC skrev:
|
|
Hvad der vil være bedst vil være afhængigt af hvad man vil opnå og selvfølgelig størrelsen på rummet(selvom jeg ikke mener det er altafgørende).
|
|
|
Hvis du bor på 10 kvm, så har rummet nok altafgørende betydning -men ja forstår din pointe 
|
|
|
Klart
Men det er ikke den afgørende forskel på disse højttalere da der som sagt er meget stor forskel på hvordan de spiller musik.
|
Til top |
|
|
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 18 November 2008 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg talte med en flink mand på Dynaudios stand på messen her i weekenden. Han nævnte at målsætningen for Focus 360 har været at skabe en Sapphire i et mere almindeligt kabinet med næsten samme bestykning og delefilter og til en lavere pris. Det jeg hørte fra 360'eren i løbet af den knap halve time jeg sad og hvilede ørerne om søndagen lød fremragende - som det meste fra den kant efter min mening gør. __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
Til top |
|
|
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
|
Sendt: 21 November 2008 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buch skrev:
Jeg talte med en flink mand på Dynaudios stand på messen her i weekenden. Han nævnte at målsætningen for Focus 360 har været at skabe en Sapphire i et mere almindeligt kabinet med næsten samme bestykning og delefilter og til en lavere pris. Det jeg hørte fra 360'eren i løbet af den knap halve time jeg sad og hvilede ørerne om søndagen lød fremragende - som det meste fra den kant efter min mening gør. |
|
|
Lighederne med Saphire er bestemt at få øje på. Ingen tvivl om det.
|
Til top |
|
|