Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
Sendt: 13 Marts 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
Stifter og administrerende direktør af Chord Electronics John Franks trak sig tilbage i en alder af 34 år for at lave verdens bedste Hi-fi. I dag består grundstenen af firmaet af 9 medarbejdere, som alle arbejder på lige plan.
Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
Sendt: 13 Marts 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
Pierre skrev:
Er der nogle der kender deres priser.
Kan godt regne ud at deres produkter ikke er billige
Jeg kender så kun de engelske detailpriser
Enten må Hifi4real på banen her, eller også må man selv kontakte firmaet. Håber på det første, således at vi brugere også her kan få svar på øvrige spørgsmål omkring produkterne
Bruger siden: 20 September 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 209
Sendt: 13 Marts 2009 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
Ville gerne, men er efterhånden ved at være helt rædselsslagen for hvad man må og ikke må her inde, så jeg anbefaler I skriver eller ringer på de kontakter der er nederst i nyheden......
Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
Sendt: 13 Marts 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
Gbemi skrev:
Ville gerne, men er efterhånden ved at være helt rædselsslagen for hvad man må og ikke må her inde, så jeg anbefaler I skriver eller ringer på de kontakter der er nederst i nyheden......
Mvh
Kennet
Trist og nok også fuld forståeligt efter hvad der også er sket i dag
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum