| Forfatter |
|
HIFI4ALL Lukket konto

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1301
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Idéen er da meget god, men den falder jo til jorden uden noget interessant / godt musik.
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da rart at nogle gør noget for at rette den dårlige producering af cd`r. Men som sagt så kunne det være noget mere interessant vist det var noget musik man gad at lytte til  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 14 Juni 2009 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis importøren er frisk, så er jeg frisk på en lille duel. Jeg har netop anskaffet mig en anden "Master optagelse", der slår alt hvad jeg tidligere har hørt fra en "non" SACD skive. Så hvis det er muligt at låne den her omtalte skive, så tager jeg den med til et arrangement der afholdes næste lørdag (d. 20. juni) hvor der er masse skarpe øre til stede samt det rette udstyr. Er skiven så god som det påstås, så køber jeg den. I modsat fald vil jeg gerne kunne returnere den uden omkostninger for mig. Jeg er klar...
__________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
abel Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
Hvis importøren er frisk, så er jeg frisk på en lille duel. Jeg har netop anskaffet mig en anden "Master optagelse", der slår <span
style="text-decoration: underline;">alt</span> hvad jeg tidligere har hørt fra en "non" SACD skive. Så hvis det er muligt at låne den her omtalte
skive, så tager jeg den med til et arrangement der afholdes næste lørdag (d. 20. juni) hvor der er masse skarpe øre til stede samt det rette udstyr.
Er skiven så god som det påstås, så køber jeg den. I modsat fald vil jeg gerne kunne returnere den uden omkostninger for mig.Jeg er klar...
|
|
|
Må vi høre hvad det er du har anskaffet dig som er så godt? __________________ /Abel
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
abel skrev:
| Må vi høre hvad det er du har anskaffet dig som er så godt? |
|
|
Uha uha...Som branchemedlem skal jeg passe på hvad der skrives her på portalen, og er ikke interesseret i nye advarsler Men der findes mange som udgiver såkaldte "super skiver", men desværre er ikke alle lige gode. Dette er ikke skrevet med tanke på det her omtalte produkt, men blot en interesse herfra om at opstøve de gode skiver. Og det altså før man betaler i dyre domme for dem. __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til sølle 275kr er det vel bare købe en og prøve
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Juni 2009 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Til sølle 275kr er det vel bare købe en og prøve  |
|
|
275 kr er alt for meget, for visse af disse såkaldte super skiver  Og når man så end ikke kender indholdet (musikken), så er det ikke en skive jeg bare køber. __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 16 Juni 2009 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Chr. R. skrev:
kennethjensen skrev:
Til sølle 275kr er det vel bare købe en og prøve  |
|
|
275 kr er alt for meget, for visse af disse såkaldte super skiver 
Og når man så end ikke kender indholdet (musikken), så er det ikke en skive jeg bare køber.
|
|
|
Altså din fedterøv 
|
| Til top |
|
| |
HugoB Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man bliver jo unægtelig nysgerrig - dels hvad slags musik der kommer på det der spændende nye tiltag og ikke mindst hvad det er Wassagohifi
prøver at antyde uden at få smæk herinde. Et lille hint kunne der måske komme. Nå, men jeg er for nylig faldet over det norske topmærke "2L" der
har jeg hjemtaget et SACD med den for mig fuldstændig ukendte norske komponist Sigurd Islandsmoen, der komponerede et Requiem under krigen
(2. verdens) - det gik sin sejrsgang i det besatte Norge. Men partitur osv forsvandt og blev først genfundet 30 år senere. Det er er nu indspillet i en
meget bevægende indspilning med Kristianssand Symfoniorkester og det Norske Solistkor. Musikstilen er nok nærmest sen romantik - men
klangene - de enkelte stykker og ikke mindst optagelsen er ren guf.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 17 Juni 2009 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
HugoB skrev:
Ja man bliver jo unægtelig nysgerrig ... og ikke mindst hvad det er Wassagohifi
prøver at antyde uden at få smæk herinde... |
|
|
Der er uddelt mindst 1 advarsel til et branchemedlem, pga. en anbefaling af et andet produkt man end ikke selv forhandler. Dette, fordi det her sit sitet tolkes som en nedgørelse af det produkt, som ellers er trådens emne. Men derfor kan man godt være nysgerrig omkring de produkter der skrives om  __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |