| Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle.
Jeg faldt for et par dage over en NAD T550 dvd-afspiller, der bare stod og samlede støv på en hylde. Jeg kunne sq ikke lige nære mig og købte dyret til en meget lav pris. Den vil udelukkende blive brugt som cd-afspiller, da jeg allerede har en dvd-afspiller.
Grunden til dette var egentligt at jeg var på udkig efter en bedre cd-afspiller end min nuværende NAD C520 cd-afspiller, som jeg gerne vil have skiftet ud mest pga. displayet og det faktum at den ikke kan slukkes via fjernbetjeningen. Man er vel doven.. 
Jeg købte et Tara-Labs Prism 1100i kabel til T550'eren og har foretaget noget intensiv "test-lytning" de sidste par dage, og har nok lidt svært ved at komme til den endelige konklusion. Hvilke af de to skal jeg beholde?
Lydmæssigt synes jeg de to er ret forskellige. T550'eren er meget "in-your-face", hvor C520'eren er mere tilbagelænet i diskantområdet og mere frembrusende i basområdet.
Jeg ved at det kommer an på hvad jeg selv synes lyder bedst, men ville alligevel lige høre hvad i gutter kan anbefale?
Mvh. Jannik
PS. Mit øvrige udstyr er følgende:
NAD T760 - afspillerne er tilsluttet med Tara-Labs Prism 1100i
Dali 606 - de er tilsluttet forstærkeren med Tara-Labs Prism Nexa
|