Sendt: 09 November 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
-Tror at det bliver svært...var i din situation for en måneds tid siden....men det ER svært ( umuligt ?) at finde en god DVD som også spiller god hifi - jeg ville dog helst købe nyt.
Prøvede en ny Arcam ( kan ikke huske modellen, men den kostede ca. kr. 13.000), spillede fortrinligt hifi, masser af "bund" og meget musikalsk...men til prisen - not impressed ...og billedet.......var UMIDDELBART flot...men så "lige for sjovs skyld" en Pioneer DV 575 samtidig.....og den havde et meget klarere & mere farverigt billede end Arcam'en...skuffende
Prøvede Pioneers DV 668........"kedelig" bund...men flot i toppen - bedre top end Arcam...men alt i alt; kedelig hi-fi lyd
Skulle så lige prøve denons nye 2910'er...den spillede faktisk ok.....af en DVD'er....men fik "bank" af en gl. Sony ES - maskine
Derfor; hvis du virkelig prioterer god stereo fremfor billed, tror jeg at du skal købe en seperat CD, og en separet DVD'er.....hvad jeg selv endte med, kan læses senere...men min "morale" er at den "gode" hi-fi lyd endnu ikke har indfundet sig hos DVD-maskinerne endnu ( ihvertfald ikke til dem, som man kan betale sig fra )
Når alt det så er sagt, kender jeg intet til Primare V25...måske lige netop den kan give dig det du leder efter - du ønskes held og lykke i den søgen....
mvh
Jesper/Oldhifinut
|