Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2025 | 09:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hvilken DVD/CD - brugt til 5000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CeeCee
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 08 November 2004 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

Jeg skal have skiftet mit surround ud med en CD/DVD med hovedvægt på audiodelen. Billedemæssigt skal den også kunne være hæderlig.

Jeg har pt en Pioneer DV717 som står klokkeklart i billedet og også gør det godt på lydsiden, men jeg tænkte om man med fordel kunne skifte den ud med en brugt afspiller til omkring 5 K.

Har luret lidt på en Primare V25

Den skal spille på (FF) Audiolab 8000, (EF)Aragon 2004 samt (HT) KEF 104.2

Til top Vis CeeCee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CeeCee

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 09 November 2004 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

-Tror at det bliver svært...var i din situation for en måneds tid siden....men det ER svært ( umuligt ?) at finde en god DVD som også spiller god hifi  - jeg ville dog helst købe nyt.

Prøvede en  ny Arcam ( kan ikke huske modellen, men den kostede ca. kr. 13.000), spillede fortrinligt hifi, masser af "bund" og meget musikalsk...men til prisen - not impressed ...og billedet.......var UMIDDELBART flot...men så "lige for sjovs skyld" en Pioneer DV 575 samtidig.....og den havde et meget klarere & mere farverigt billede end Arcam'en...skuffende

Prøvede Pioneers DV 668........"kedelig" bund...men flot i toppen - bedre top end Arcam...men alt i alt; kedelig hi-fi lyd

Skulle så lige prøve denons nye 2910'er...den spillede faktisk ok.....af en DVD'er....men fik "bank" af en gl. Sony ES - maskine

Derfor; hvis du virkelig prioterer god stereo fremfor billed, tror jeg at du skal købe en seperat CD, og en separet DVD'er.....hvad jeg selv endte med, kan læses senere...men min "morale" er at den "gode" hi-fi lyd endnu ikke har indfundet sig hos DVD-maskinerne endnu ( ihvertfald ikke til dem, som man kan betale sig fra  )

Når alt det så er sagt, kender jeg intet til Primare V25...måske lige netop den kan give dig det du leder efter - du ønskes held og lykke i den søgen....

mvh

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes