Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 23:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Kan du huske noget om Denons DVD 3300? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 08 December 2004 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg er selv den lykkelige ejer af denne fine DVD afspiller, jeg har efterhånden haft den i nogle år men har egentlig aldrig læst/set en test af denne maskine, derfor ville jeg da lige spørge jer om i evt. kan huske hvad der er blevet skrevet i fagpressen om denne afspillers ydeevne på lyd og billed gerne 2 kanals også.

Grunden til at jeg spørger er at jeg har gået og leget lidt med tanken om at købe mig en ny DVD afspiller da denne model jo ikke kan særligt meget den læser bla. kun købe skiver og ingen kopier ( nej jeg downloader ikke ulovligt musik ). Jeg går meget højt op i 2 kanals gengivelsen fra dvd afspilleren og det er et krav at den nye skal være bedre end denne, jeg vil godt blive i Denon lejren så jeg kan bruge Denon Link sammen med min 3805, de to jeg har kigget på er enten 3910 eller A11.

Hvad mener i er min nuværende DVD 3300 ved at være udskiftningsmoden og vil jeg få noget lydmæssigt ud af at gå til en af de ovennævnte modeler, billedet er jeg ikke i tvivl om bliver bedre..

Peter  

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes