Sendt: 15 Marts 2005 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
HEY Hifi4all
Jeg har længe haft ville købe en Yamaha RXV650 men da jeg har læst flere steder at den bl.a ikke kan leve op til den udgangseefekt der er opgivet er jeg blevet meget tvivlende. Et andet problem er dens omtale af stereogengivelsen.
Jeg vil hører om nogen af jer har et godt bud til en anden forstærker??
Jeg vil nok hører 80% musik og 20% i surround, så ved ikke hvad jeg skal vlæge i junglen.
Jeg ligger vægt på massere af power, og god lyd, men det er ikke så jeg køber kabler til flere 100kr for at hive det mest optimale ud af lydoplevelse.
Jeg vil købe nogen mellemklasse kabler i den rigtige dimemsion.
Nå men tilbage til spørgsmålet
Hvad skal jeg vælge af forstærker kom med DIT bud på det. Jeg har tænkt mig at skulle ofre 3500kr på forstærkeren og den skal helst være en surround. Der skal være sub-udgang (passiv)
af højtalere har jeg et sæt Jamo X-570: 200w long term i 6ohm og diverse subs.Jeg er ved at forhandle mig til et par Dali 606 højtalere, men kan ikke finde info på dem 
Jeg har en technics sa-ax730 pt, og der er ikke effekt i overhovedet.
ALT I ALT så vil jeg have en forstærker med MASSERE af power i, som stadig har en rimelig lyd.
Hislen BoomBoy __________________ Når lydtryk og detaljer forenes i en højere enhed, kan jeg kun beskrive det som en del af min mentale tilfredsstillelse.
|