Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2025 | 20:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Selector (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lykkegaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2005
Status: Offline
Sendt: 26 Juli 2005 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Jeg har netop købt mig en Selector boks hos TDC, og jeg må indrømme at er det blevet en væsentlig større oplevelse at se TV på min plasma nu ifht. før.

Jeg har dog en række spørgsmål som I måske kan hjælpe mig med at besvare:

1. Ud fra Selector boksen er der to scart udgange - ét til TV og et til VCR/DVD. Når man nu har flere scart indgange på sit TV er det så bedre at lade et af disse gå direkte til DVD afspilleren i stedet for gennem Selector boksen, som der står i manualen, eller er det ligegyldigt?
  2. Det er liiidt irriterende at man nu skal have en fjernbetjening til at styre hhv. Selector boksen samt sit TV. Jeg troede egentligt at fjernbetjeningen til Selector boksen "tog over", men man skal stadig slutte og tænde sit TV på den anden. Findes der eventuelt nogen "smart" løsning her?

På forhånd tak

- Lykkegaard

Til top Vis Lykkegaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lykkegaard

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2005 kl. 09:02 | IP-adresse registreret  

Det er bedre at køre dvd´en direkte til tv´et - så undgår du jo lige den ekstra genvej inden signalet når frem.

Ang. punkt 2 - er det ikke lidt på bagatelgrænsen? Bortset fra den besværlige process med at løfte fjernbetjeningen til fjernsynet for at tænde og slukke det, er Selectoren jo sådan set den der har overtaget det hel - at tænde tv´et burde da være til at holde til....

Ellers giver løsningen jo sig selv - så må du have en multifjernbetjening til at styre det hele!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes