Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
Jeg har købt en fra HI FI komponent til 4500 Kr. som jeg henter ved en af mine venners tante som bor i tyskland. Eller kan mediacheckpoint sende til dk for 5000; kr. og garantien er denon europa garanti. Hi Fi klubben vil gerne gøre den kodefri for mig! Forhåbentlig kommer den næste weekend! Jeg glæder mig!
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
Sendt: 06 Oktober 2003 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
Raskolnikov skrev:
Jeg har købt en fra HI FI komponent til 4500 Kr. som jeg henter ved en af mine venners tante som bor i tyskland. Eller kan mediacheckpoint sende til dk for 5000; kr. og garantien er denon europa garanti. Hi Fi klubben vil gerne gøre den kodefri for mig! Forhåbentlig kommer den næste weekend! Jeg glæder mig!
Lad os lige høre hvad du mener om den når du har fået sat fætteren til.
Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
Damn min afspiller er ikke kommet endnu men jeg så lige inde på avs forum at man kan ændre baggrunden til et stil billede fra en film! Meget cool...KAN IKKE VENTE"!
Sendt: 01 November 2003 kl. 01:44 | IP-adresse registreret
Ok så kom den! Jeg fik lige de gode folk i hi fi klubben til at gøre den kodefri idag.
Det er en pæn og tung afspiller der giver et solidt indtryk. Fjernbetjeningen er ok og har taster der lyser i mørke. Opstart tiden er lidt lang, men den er utrolig hurtig i menuerne og layer skift ( What layer change ? ) er ikke eksisterende på grund af 8 mb ram buffer. En anden fed ting er at man kan komme ind i setup uden at stoppe discen der i.
Billedet er rigtig rigtig rigtig godt!( Via RGB ) Dybe farver, detaljer og dynmatik! Det mest imponerende er hvor utrolig roligt billedet står hele tiden! Selv i panoreinger går det helt glat. Og det er helt utroligt hvor mange detalje man opdage i "gamle" dvder som Alien...
Lyden er også meget god. Den er utrolig dynamisk og man følger utrolig meget attack. Det gælder for cd, dvd og sacd! Især i sacd er lyden meget detajlieret og velopløst, samtigdig med den er luftig. Bassen går dybt og er stadig stram. Menuer er ok, men noget standard agtig. Alt i Alt er jeg meget tilfreds!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum