Forfatter |
|
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 18 September 2005 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde i fakta i dag. Der så jeg, de sælger DAB-radio af mærket United til 699.-
Nu veg jeg godt, at United er et lavpris mærke og har bla. lavet DVD-afspillere til under 300.- Men alligevel kan man godt overveje at købe en. Bare for at prøve den og for tjekke om DAB-signalet er OK, hvor jeg bor. Frem for at købe en til 2-3000.- f.eks i HFK og det viser sig, DAB-signalet er dårlig hvor jeg bor.
I kan læse mere om DAB-radioen, hvis i går ind på www.fakta.dk klikker på ugens tilbudsavis og derefter klikker på side 2-3
Mvh. Thomas. __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 18 September 2005 kl. 21:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
harald nyborg har en til 500kr .. den hedder bare denver, og virker til at være ok
|
Til top |
|
|
hcpowerinc Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 385
|
Sendt: 18 September 2005 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror prisen siger det meste... Den virker sikkert godt nok, men jeg tror ikke man skal have de helt store "hifi" forventninger  __________________ Amodded // Acurus & Aragon rebuild and modifications
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 18 September 2005 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
hcpowerinc skrev:
Tror prisen siger det meste... Den virker sikkert godt nok, men jeg tror ikke man skal have de helt store "hifi" forventninger  |
|
|
nej, det ville være den forkerte indgangsvinkel, hvis man tror at en DAB til 500kr er det bedste man kan få.. jeg ville nu hellere have en Pure 702
|
Til top |
|
|
becker Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 710
|
Sendt: 18 September 2005 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der egentlig ikke returret i Hifiklubben? Så kunne man jo benytte sig af den i stedet for. Hermed risikerer man ikke at stå med en ringe DAB-tuner hvis der er god forbindelse. Og omvendt kan man returnere den, hvis det ikke fungerer.
__________________ Mvh. Becker
|
Til top |
|
|
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
Sendt: 19 September 2005 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
I sidste nr. af det svenske HiFi og Musik testede de DAB-radioer. De 2 eneste der fik god omtale var: Cambridge Azur 640T og PURE DRX-702ES begge fra klubben. De billigste i testen fik en elendig omtale.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
|
Sendt: 19 September 2005 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
becker skrev:
er der egentlig ikke returret i Hifiklubben? Så kunne man jo benytte sig af den i stedet for. Hermed risikerer man ikke at stå med en ringe DAB-tuner hvis der er god forbindelse. Og omvendt kan man returnere den, hvis det ikke fungerer. |
|
|
jeg mener at returret er noget man skal aftale med dem inden køb, men ellers skulle de fleste af butikkerne, være ganske flinke til at låne ud.
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min erfaring, siger mig at DAB signalet er rimeligt "med". Har testet min H/K TU-970 til 3000kr flere forskellige steder, og signalet skal være ret dårligt før at du ikke kan fange det... men så lyder det godt nok også hæsligt! Så hellere FMs susen! 
Men! Sagt skal være sagt! Jeg synes DAB signalet er helt fint. Udbuddet er ikke så stort, men f.eks. Sky Radio leverer 192 Kbps lyd, og efter dét signal har været en tur igennem min H/K (kører analog... min amp. ved slet ikke hvad digitale kabler er for noget ) så lyder det perfekt - selv om jeg bruger den medfølgende antenne...  Ingen probs. her, og som der bliver nævnt herinde så kan man som regel bytte ved HFK. Det sidste jeg hørte, da jeg spurgte til at låne, var at de forlanger et depositum, som du får tilbage, når du afleverer skidtet... en slags garanti for én af jer... __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen den ser da også fed ud ! den vil pynte og fylde et hvert hjem med vellyd. "måske" __________________ INNOVATING not IMITATING
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 20 September 2005 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den fylder i hvertfald mit hjem med vellyd. Lyder kanont, men "FM susen" eller "DAB kald-det-hvad-du-vil" --- når signalet er elendigt, det kan spolere alt... 
En Porsche er heller ikke helt så meget ved hvis den er smadret  __________________ Mvh, Michael Jensen
|
Til top |
|
|